FANDOM

Alaska
Alaska
Najważniejsze dane
Znani członkowie:
Lokalizacja: USA
Występowanie: Syn Neptuna

Alaska - miejsce w Ameryce Północnej, stan USA. Graniczy z Kanadą. Mieszka tam zmora PlutonaAlkyoneus. Alaska często nazywana jest również krainą poza władzą bogów. Bogowie nie mają tam mocy, więc nie mogą kontrolować, ani zapobiegać wydarzeniom, które wydarzą lub wydarzyły się na Alasce. Jest więc to bezpieczne miejsce dla potworów. Był tam przetrzymywany Tanatos, bóg śmierci.

Historia

Około siedemdziesiąt lat przed wydarzeniami opisanymi w ,,Synu Neptuna" Hazel Levesque i jej matka opętana przez Gaję wyprowadziły się z ich rodzinnego miasta, by zamieszkać na Alasce i pomóc synowi Gai odrodzić się. Na Alasce bogowie nie mogli chronić ani Marii, ani Hazel, więc kiedy dziewczyna przerwała wskrzeszanie się zmory Plutona, opóźniła jego odrodzenie, za co zapłaciła wraz z matką życie. Siedemdziesiąt lat później Hazel, Frank i Percy przybywają w to miejsce na misji, by uwolnić Tanatosa. Jednak najpierw pokonują Alkyoneusa, kiedy Frank wyprowadza go z Alaski do Kanady. Giganta nie można było bowiem pokonać na Alasce, gdyż to tam się odrodził. Pokonali także cienie - armię Gai, półbogów, którzy niegdyś zginęli na Alasce. Herosi uwolnili Tanatosa i wrócili do Obozu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki