FANDOM

Arai
Arai
Tytuł
Duchy klątw
Prze nosicielki zemst
Informacje
Status: Nieśmiertelne
Rodzina
Rodzina: Nyks (matka)
Pozostałe
Przynależność: Dajmony
Broń: klątwy
Dom: Tartar
Misje: Przenoszenie klątw

Arai - żeńskie duchy klątw (dajmony), córki Nyks (Nocy). Pojawiają się w "Domu Hadesa". Ich zabicie powoduje ściągnięcie na siebie klątwy wypowiedzianej przez potwora w chwili jego śmierci.

Olimpijscy Herosi

Dom Hadesa

Percy Jackson i Annabeth Chase są zmuszeni do walki z Arai w Tartarze. Na pomoc przybywa im Bob, czyli tytan Japet. Arai wyjawiły mu, że tak naprawdę to właśnie Percy wymazał mu pamięć. Heros czuł się, jakby potraktował tytana tak, jak bogowie traktują półbogów, i tylko go wykorzystywał. Kiedy Bob zrozumiał, co się stało, Arai zaatakowały, a tytan ich nie powstrzymywał. Percy i Annabeth byli zmuszeni samotnie stawić czoła duchom, które ściągnęły na nich niezliczone klątwy. Annabeth straciła wzrok, co wiązało się z przekleństwem Polifema, oraz poczuła się opuszczona przez chłopaka z powodu klątwy rzuconej na niego przez Kalipso. Na syna Posejdona spadła m.in. klątwa Geriona (kłujący ból w boku - miejscu, w które ugodził strzałą właściciela rancza), cierpiał również męki jak po wypiciu gorgoniej krwi - przekleństwo Fineasza. Ostatecznie, prawie umierając z bólu, Percy przeprosił tytana Japeta za wyrządzoną mu krzywdę i poprosił, aby ten chronił Annabeth. Bob mu wybaczył i, nie zwracając uwagi na obrażenia zadawane mu przez duchy, wybił je wszystkie, a Annabeth i Percy'ego zabrał do giganta Damasena, gdzie oboje zostali wyleczeni.

Wygląd

Były to pomarszczone wiedźmy z nietoperzowymi skrzydłami, mosiężnymi szponami i rozjarzonymi czerwonymi oczami.

Ciekawostki

  • Czasami Arai mylone są z trzema Eryniami. Różnica między nimi jest taka, że Erynie są kontrolowane przez Hadesa, a Arai nie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki