FANDOM

Aru Shah   Aru Shah/Galeria   Aru Shah/Cytaty    
"Niezarejestrowane Dusze? (...) Świetna nazwa dla zespołu muzycznego."

–Aru Shah

Aru Shah - postać która występuje w powieści Aru Shah i Koniec czasu, napisanej przez Roshani Chokshi i redagowanej przez Rick'a Riordana.

Aru Shah i koniec czasuEdytuj

Po tym, jak została nazwana przez swoich kolegów i koleżanki kłamcą, Aru Shah zapala lampę Bharaty, aby przekonać ich, że tak nie jest. Oświetlenie lampy uwalnia potwora znanego jako Sleeper. Po odejściu śpiącego Aru odkrywa, że ​​wszyscy wokół niej zostali zamrożeni w czasie i tylko ona może się poruszyć. Biega, aby znaleźć swoją matkę, ale okazuje się, że on również została zamrożona. Wraca do holu muzeum, gdzie kamienny posąg słonia zaczyna się poruszać i "mówić", głos dochodzi ze środka posągu. Kamienne usta słonia otwierają się, a Boo wylatuje, ujawniając siebie jako źródło hałasu. Boo pyta się jej, gdzie jest brat Pandava, gdyż tylko jeden z braci Pandavów mógł zapalić lampę. A kiedy Aru mówi, że to ona zapaliła lampę, Boo oznajmił, że równie dobrze może nastać koniec świat.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa Aru pochodzi od sanskryckiego słowa aru (अरु), oznaczającego słońce. Jej nazwisko pochodzi od sanskryckiego słowa sadhu (साधु), oznaczającego świętego.
  • Aru jest pierwszym bohaterem książek z serii Rick Riordan Presents.