FANDOM

CampHalfBloodConfidential FINAL-copy-299x416.jpg
Camp Half-Blood Confidential
Najważniejsze dane
Autor: Rick Riordan
Tytuł oryginalny: Camp Half-Blood Confidential
Data wydania:
  • 15 Sierpnia 2017 (USA)

Obóz Herosów (informacje poufne) - to nowy dodatek do serii PJiBO, OH, BPA. Amerykańska data premiery zapowiedziana jest na sierpień (o polskiej jak na razie brak informacji).

Fabuła:

W odpowiedzi na koszmarne wideo informacyjne obozu nakręcone przez boga Apolla, Percy Jackson wraz z innymi półbogami odpowiedzieli na pytania takie jak  "Co to za miejsce?" "Czy mogę zatrzymać koszulkę?". Nowicjusz może sprawdzić także sekcje dotyczącą Boskich Kabin. Ale ta książka skrywa znacznie więcej niż tylko opis budynków i ziem. Zawiera informacje, których można nauczyć się tylko od tych, którzy tam mieszkają.

Na przykład wczasowicze nie zawsze współistnieją w pokoju i harmonii. Obóz nie jest prowadzony z najwyższą wydajnością. Proroctwa nie płyną z dużą regularnością. Całkowicie posypane są historię bohaterów, którzy zwą Obóz Herosów domem lub trafiają do niego przypadkowo podczas wędrówek w nieznane. Sam Chejron wprowadza w książkę krótką historię szkolenia na podstawie jego tysiąclecia doświadczeń. I oczywiście nie zabrakło  boskich słów mądrości od samego boga Apolla, ponieważ...  Cóż, półbogowie woleli się za bardzo nie narażać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki