FANDOM

Charles Beckendorf   Charles Beckendorf/Galeria    
Charles Beckendorf
C3hyGLCWQAAFV4Z
Tytuł
Syn Hefajstosa
Były grupowy dziewiątego domku
Chłopak Sileny Beauregard
Informacje
Status: Zmarły
Pseudonim(y): Charlie - dla Sileny

Beckendorf - dla innych obozowiczów

Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor oczu: Brązowe
Kolor włosów: Czarne
Wzrost: Wysoki
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie
Broń: Miecz
Grecki Ogień
Materiały wybuchowe
Dom: Obóz Herosów
Elizjum
Grecka/Rzymska forma: Grek
Występowanie:
Jeżeli dziewczyna chce cie zabić, to znaczy, że wpadłeś jej w oko. [...] Znam się na tym. Powinieneś zaprosić ją na pokaz sztucznych ogni.

–Charles do Percy'ego o Annabeth, Archiwum Herosów

Charles Beckendorf - syn Hefajstosa oraz grupowy domku dziewiątego (po jego śmierci został nim Jake Mason). Chłopak Sileny. Zginął w wybuchu na pokładzie statku "Księżniczki Andromedy".

Osobowość

Charliego opisywano jako dobrodusznego i ciężko pracującego chłopaka. Był małomówny, ale kiedy już coś mówił, ludzie go słuchali, bo wiedzieli że to ważne. Był nieśmiały, bał się zaprosić Silenę na pokaz sztucznych ogni, dopóki ta go nie uratowała. Jak wiele dzieci Hefajstosa woli towarzystwo maszyn niż ludzi. Ludzie (zwłaszcza kobiety) są bardziej skomplikowani, ciężej zrozumieć o co im chodzi. Powiedziano jednak, że miał wiele dobrych przyjaciół, mających słabość do Tysona.

Wygląd

Charlie jest opisany jako Afroamerykanin. ,,Koleś" ma stałe groźne spojrzenie, mięśnie jak bokser, ręce były zrogowaciałe od całodziennej pracy w zbrojowni. Percy wspomina, że dzięki niemu ,,większość potworów pójdzie płakać do mamusi".

Śmierć

Percy i Charlie przedostali się na pokład statku ,,Księżniczki Andromedy". Jednak dzięki szpiegowi, Kronos dowiedział się o zamiarach Percy`ego i syna Hefajstosa. Gdy zostali otoczeni, Charlie wysadził statek, przez co sprzymierzeńcy tytana, mieli zginąć. W wyniku wybuchu syn Posejdona wpadł za burtę (przeżył m.in. dlatego, że jako syn Posejdona umiał oddychać pod wodą), a sam zginął. Po śmierci trafił do Elizjum.

Zdolności

Zdolności

  • ADHD - jako heros Charles ma półboskie odruchy bitewne.
  • Umiejętności techniczne - Charles zna się na budowie maszyn i umie tworzyć skomolikowane mechanizmy.
  • Ogromna siła - od pracy w kuźni Charles ma prawie nadludzką siłę.

Ciekawostki

  • Jego związek z Sileną może być odniesieniem do małżeństwa Hefajstosa z Afrodytą.
  • Jego łóżko #1A cofa się do prywatnego pomieszczenia w który jest wyposażony w wiele gadżetów np. mini-lodówka.
  • Leo śpi obecnie na łóżku Charliego i docenia jego talenty.
  • Jest jedyna osobą, poza Percym, która polubiła Tysona na początku jego przybycia i nie traktowała go jak odmieńca.
  • Wszyscy mówią do niego Beckendorf, jedyna Silena mówi do niego czule po imieniu.
  • Zginął na misji z Percym.
  • Jako jedyny umiał panować nad spiżowym smokiem, który po jego śmierci "totalne ześwirował" i uciekł (chociaż już wcześniej był nieobliczalny). Później nad nim potrafił zapanować tylko Leo.
  • Z początku Silena chciała go w sobie rozkochać i rzucić, by przejść rytuał, jednak potem naprawdę się zakochała, przez co nigdy go nie przeszła.
  • Jest powiedziane, że w Elizjum na kogoś czekał (pewnie na Silenę Beauregard), więc prawdopodobne, iż wiedział, że jego dziewczyna za niedługo zginie.
Półbogowie
Półbogowie z przepowiedni siedmiorga
Percy JacksonAnnabeth ChaseJason Grace
Piper McLeanHazel LevesqueLeo ValdezFrank Zhang
Pozostali półbogowie greccy
Katie GardnerMiranda GardinerMargaret McCaffreyTravis HoodConnor Hood
Chris RodriguezCecilKastorPolluksButch WalkerMichael YewWill Solace
Paolo MontesChiara BenvenutiLou EllenShermanMarkNyssaClovisShane
Pozostali półbogowie rzymscy
Reyna Avila Ramirez - ArellanoOktawianBryce LawrenceDakota