FANDOM

Clarisse La Rue   Clarisse La Rue/Galeria    
Sea_shell-ikona.png Ta artykuł jest jedynie zalążkiem zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go, aby Grover dostał puszkę.
Clarisse La Rue
ClarisseLaRue-299x416
Tytuł
Córka Aresa
Grupowa domku piątego
Pogromczyni Drakona, Dziewczyna Chrisa
Informacje
Wiek: 17 lat (Ostatni Olimpijczyk)
Status: Żywa
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor oczu: Brązowe
Kolor włosów: Brązowe/Ciemny blond
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie
Broń:
  • Elektryczna włócznia (zniszczona przez Percy'ego)
  • Błyskawica (nazywana żartobliwie przez innych Szczypawica, Elektryczna włócznia)
Dom: Obóz Herosów, Domek 5
Grecka/Rzymska forma: Greczynka
Występowanie:
Misje: Znalezienie Złotego Runa

Obrona Manhattanu

Aktor: Leven Rambin

JESTEM CLARISSE, ZABÓJCZYNI DRAKONA! Pozabijam was WSZYSTKICH! Gdzie jest Kronos! Dajcie go tu! Czyżby stchórzył?

–Clarisse po zabiciu drakona, Ostatni Olimpijczyk

Clarisse La Rue - córka Pani La Rue i Aresa, grupowa jego domku. Dziewczyna Chrisa Rodrigueza. Pokonała drakona. Była przyjaciółką Sileny.

Historia

Złodziej Pioruna

Clarisse poznajemy już w pierwszej części serii Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. Nie przepada za Percy'm i daje mu popalić w łazience. Wszystko obraca się przeciwko niej, kiedy ten w złości sprawia wybuch wody. Wtedy nikt jeszcze nie zdaje sobie sprawy z tego, kim jest jego ojciec. Od tamtej pory Clarisse go nienawidzi.

Morze Potworów

W tej części dziewczyna dostaje swoją misję - ma odnaleźć Złote Runo. Nie chce niczyjej pomocy i wyrusza na nią sama. Wykorzystuje do tego statki i umarłych, którzy oddali swoje życie Aresowi. Clarisse czuje ogromną presję, gdyż jej ojciec nie chce, aby go zawiodła. Nie chce również przyjąć pomocy Percy'ego, nawet kiedy wie, że inaczej jej się nie powiedzie. Ostatecznie godzi się, by wyruszyli po runo razem. Kiedy wracają ze zdobyczą, Percy oddaje jej wszystkie pieniądze, żeby pojechała jak najszybciej do Obozu i przekazała Złote Runo, bo to jej misja, a nie ich.

Klątwa Tytana

Bitwa w Labiryncie

W tej części na początku nie ma jej w Obozie. Okazuje się, że jest na jakiejś misji. Wraca z niej w towarzystwie Chrisa. Okazuje się, że szukała i badała wejścia do Labiryntu. Przez resztę części opiekuje się chłopakiem. Widać tu jej oddanie. Percy odkrywa również inną stronę jej osobowości i czuje się z tym dziwnie.

Clarrise1

Wygląd

Clarisse jest wysoka i dobrze zbudowana. Ma włosy w kolorze brązowym lub ciemnego blondu, przewiązane bandaną oraz brązowe oczy i harde spojrzenie. Po powrocie z jej misji wywiadowczej w "Klątwie Tytana", jej włosy były krótko ścięte i poszarpane. Percy stwierdził, że wyglądały "jakby ktoś ją zaatakował szkolnymi nożyczkami". 

Charakter

Clarisse nigdy nikogo nie słucha. Jest arogancka, odważna, porywcza i silna (jak przystało na dziecko Aresa). Przez swoją dumę, Clarisse zagroziła, że Domek Aresa nie pójdzie na wojnę. Lubi wsadzać głowy nowych obozowiczów do toalet. Jednak jest też niezwykle dzielna, lojalna i bardzo honorowa. Nigdy nie opuści przyjaciela w bitwie.

Zdolności

  • ADHD - jak każdy półbóg ma ADHD. Clarisse posiada również wrodzone odruchy bojowe.
  • Dysleksja - jej mózg jest przystosowany do starogreckiego, a nie angielskiego.
  • Umiejętności walki - Clarisse jest bardzo dobrą wojowniczką, głównie posługującą się swoją włócznią. Potrafi zabić potwora gołymi rękami.

Ciekawostki

Chibi clarisse by blacknina-d5cbd8z
  • To trener Hedge znalazł ją i sprowadził do Obozu Herosów.
  • Przyjaźniła się z Sileną - przyjaźń ta wydawała się niektórym dziwna, ponieważ Silena była córką Afrodyty, a Clarisse Aresa, czyli dziewczyny miały zupełnie inne charaktery.
  • Przyjaźń Sileny i Clarisse rozpoczęła się, gdy Silena pomogła córce Aresa z jej pierwszym chłopakiem.
  • Jest ulubioną córką Aresa, chociaż ten, w "Morzu Potworów", na jej statku, groził jej.
  • W "Archiwum herosów" i "Berło Serapisa i inne opowiadania" jej bracia - Fobos i Dejmos - ukradli jej rydwan Aresa, który miała zwrócić ojcu do zachodu słońca. Pomógł jej wtedy Percy.
  • Chociaż wydaje się, że nie znosi Percy'ego, to tak naprawdę lubią się.
  • W filmie "Morze Potworów" była brunetką. Zagrała ją Leven Rambin.
  • Miała dwie elektryczne włócznie (obydwie od Aresa).
  • W "Ostatnim Olimpijczyku" pokonała drakona, było to wielkie osiągnięcie.
  • Najbardziej bała się gniewu i odrzucenia przez Aresa.
  • W "Złodzieju Pioruna", wraz ze swoim domkiem, zrobiła Percy'emu całun ze starego prześcieradła z napisem "CIENIAS".
  • Jej matka mieszka w Arizonie.
  • Choć złamała już dwie elektryczne włócznie, to z wypowiedzi jej brata w "Zagubionym Herosie" można wywnioskować, że dostała nową.
  • Jest pierwszą córką Aresa, od wielu lat, która może jeździć rydwanem.
  • Trener Hedge twierdzi, że Clarisse ma wielki potencjał.
  • W "Krwi Olimpu" zostaje matką chrzestną synka trenera Hedge'a i Mellie - Chucka.
  • Bardzo możliwe, iż matka Clarisse pochodzi z Francji, gdyż imię i nazwisko dziewczyny pochodzi z tego języka. La Rue w języku francuskim oznacza ulicę.
  • Jej druga elektryczna włócznia nazywała się "Błyskawica".
  • W "Ukrytej Wyroczni" studiuje na uniwersytecie w Arizonie.
Półbogowie
Półbogowie z przepowiedni siedmiorga
Percy JacksonAnnabeth ChaseJason Grace
Piper McLeanHazel LevesqueLeo ValdezFrank Zhang
Pozostali półbogowie greccy
Katie GardnerMiranda GardinerMargaret McCaffreyTravis HoodConnor Hood
Chris RodriguezCecilKastorPolluksButch WalkerMichael YewWill Solace
Paolo MontesChiara BenvenutiLou EllenShermanMarkNyssaClovisShane
Pozostali półbogowie rzymscy
Reyna Avila Ramirez - ArellanoOktawianBryce LawrenceDakota

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Clarisse La Rue