FANDOM

2016-03-24-11-40-17-520826810.jpeg
Clovis
Tytuł
Syn Hypnosa
Grupowy Domku 15
Informacje
Status: Żywy
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor włosów: Jasne
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie
Dom: Obóz Herosów - Domek 15
Grecka/Rzymska forma: Grek
Występowanie: Zagubiony Heros,

Krew Olimpu (wspomniany)

Clovis   Clovis/Galeria    
- Spałem.
- Ty zawsze śpisz.
- Dobranoc.

–Rozmowa Clovisa z Annabeth Chase, Zagubiony Heros

Clovis - syn Hypnosa. Poznajemy go w książce "Zagubiony Heros". Mieszka w domku nr 15. Ma dwóch braci, o których nie dowiadujemy się w książkach.

250px-Hypnos-God-of-Sleep-Study.jpg

Ojciec Clovisa

Wygląd

Przypominał cielaka. Miał krótkie, gęste jasne włosy i trójkątną głowę, o grubych rysach oraz gruby kark. Z masywnego tułowia wyrastały pająkowate krótkie ramiona, jakby nigdy nie podniósł czegoś cięższego od poduszki. Tak Clovisa opisał Jason. Ponadto dowiadujemy się, że jego oddech pachniał ciepłym mlekiem.

Charakter

Ze względu na to, że jest synem Hypnosa, jest leniwy i ciągle chce mu się spać. Mimo tego jest też inteligentny i obyty, ponieważ dużo śpi i sporo widzi w swoich snach.

Och, spędzam dużo czasu śpiąc. Wciąż widzę bogów i zawsze się zmieniają. Sny są płynne. Można się błyskawicznie przenosić z miejsca na miejsce, można wciąż zmieniać tożsamość. Jakby się było bogiem. Dopiero co śniłem, że jestem na koncercie Michaela Jacksona, jako widz, i nagle stałem już na scenie RAZEM z nim, i razem śpiewaliśmy w duecie, a ja nie mogłem sobie przypomnieć słów 'The girl is mine'. O rany, ale dałem plamę!

–Clovis do Jasona i Annabeth, "Zagubiony Heros"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki