FANDOM

Dakota
Tumblr o9tf5pfwRH1u0wk6zo1 500.png
Tytuł
Centurion 5 kohorty
Syn Bachusa
Informacje
Status: Żywy
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor oczu: Zielony
Kolor włosów: Czarny
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie

Dzieci Bachusa

Broń: Miecz
Dom: Obóz Jupiter
Grecka/Rzymska forma: Rzymianin
Występowanie:

Dakota Rzymski półbóg, syn Bachusa i starszy centurion z Piątej Kohorty. Uzależniony od kool-aidu.

Treść

Zagubiony Heros

Jason wymienia Dakotę jako jednego z jego przyjaciół z Obozu Jupiter.

Syn Neptuna

Dakota jest wprowadzony jako lider piątej kohorty i akceptuje Percy'ego do grupy. Siada z Percy'm, Hazel i Frankiem i opowiada Percy'emu historię o złej reputacji kohorty, w tym utracie orła i kilka rzeczy o Jasonie. Ze względu na jego dziwne zachowanie, Percy pyta Hazel czy "zawsze taki jest". Hazel odpowiada, że jest synem Bachusa, boga wina, i miał "problemy z alkoholem". Zaniepokojony Percy spytał ją z niedowierzaniem, czy pozwolili mu pić wino. Hazel nieco zaskoczona, odpowiada, że Dakota nie może pić alkoholu, bo jest nieletni.

W związku z tym pije czerwone Kool - Aid, ale z potrójną ilością cukru, przez co wydaje się, że jest pijany.

Dakota pojawia się ponownie w walce przeciwko armii Polybotesa w Obozie Jupiter. Percy podaje mu orła, którego używa, aby zniszczyć potwory i prowadzić legionistów do walki. On również staje się o wiele bardziej poważny, gdy dostał go w ręce.

Znak Ateny

Dakota wychodzi naprzód, gdy Reyna wzywa wszystkich Centurionów. Stoją przy niej, kiedy Jason Grace, Piper McLean, Leo Valdez i Annabeth Chase przylatują w Argo II. Później w Charleston Jason uderza go w głowę jego gladiusem i powala go, chociaż wykazano, że Jasonowi było przykro.

Krew Olimpu

Dakota razem z Leilą i Michaelem ukazali się na statku przy Long Island, by wypełnić rozkaz Oktawiana i przyprowadzić ich na "osąd", który miał zakończyć się śmiercią Nica i Reyny. Jednak okazuje się, że chcieli obezwładnić z Leilą Kahalę. Tak więc obiecują pomóc Reynie.

Osobowość

Dakota jest uzależniony od czerwonego Kool-Aid, który pije z trzykrotną ilością cukru. W połączeniu z jego ADHD, jego nadpobudliwe zachowanie powoduje, że ludzie wierzą, że jest pijany. Wydaje się dbać o swoich kolegów legionistów i siada z Percym podczas kolacji na przyjęcie go do obozu. Ma głęboki szacunek dla swoich towarzyszy i jest dobrze dobranym dowódcą piątej kohorty .

Wygląd

Jest opisany jako wysoki chłopak z kręconymi, czarnymi włosami. Jednak jego usta są prawie zawsze czerwone (według Percy'ego).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki