FANDOM

Dakota
Tumblr o9tf5pfwRH1u0wk6zo1 500
Tytuł
Centurion 5 kohorty
Syn Bachusa
Informacje
Status: Żywy
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor oczu: Zielony
Kolor włosów: Czarny
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie

Dzieci Bachusa

Broń: Miecz
Dom: Obóz Jupiter
Grecka/Rzymska forma: Rzymianin
Występowanie:

Dakota Rzymski półbóg, syn Bachusa i starszy centurion z Piątej Kohorty. Uzależniony od kool-aidu.

Treść

Zagubiony Heros

Jason wymienia Dakotę jako jednego z jego przyjaciół z Obozu Jupiter.

Syn Neptuna

Dakota jest wprowadzony jako lider piątej kohorty i akceptuje Percy'ego do grupy. Siada z Percy'm, Hazel i Frankiem i opowiada Percy'emu historię o złej reputacji kohorty, w tym utracie orła i kilka rzeczy o Jasonie. Ze względu na jego dziwne zachowanie, Percy pyta Hazel czy "zawsze taki jest". Hazel odpowiada, że jest synem Bachusa, boga wina, i miał "problemy z alkoholem". Zaniepokojony Percy spytał ją z niedowierzaniem, czy pozwolili mu pić wino. Hazel nieco zaskoczona, odpowiada, że Dakota nie może pić alkoholu, bo jest nieletni.

W związku z tym pije czerwone Kool - Aid, ale z potrójną ilością cukru, przez co wydaje się, że jest pijany.

Dakota pojawia się ponownie w walce przeciwko armii Polybotesa w Obozie Jupiter. Percy podaje mu orła, którego używa, aby zniszczyć potwory i prowadzić legionistów do walki. On również staje się o wiele bardziej poważny, gdy dostał go w ręce.

Znak Ateny

Dakota wychodzi naprzód, gdy Reyna wzywa wszystkich Centurionów. Stoją przy niej, kiedy Jason Grace, Piper McLean, Leo Valdez i Annabeth Chase przylatują w Argo II. Później w Charleston Jason uderza go w głowę jego gladiusem i powala go, chociaż wykazano, że Jasonowi było przykro.

Krew Olimpu

Dakota razem z Leilą i Michaelem ukazali się na statku przy Long Island, by wypełnić rozkaz Oktawiana i przyprowadzić ich na "osąd", który miał zakończyć się śmiercią Nica i Reyny. Jednak okazuje się, że chcieli obezwładnić z Leilą Kahalę. Tak więc obiecują pomóc Reynie.

Osobowość

Dakota jest uzależniony od czerwonego Kool-Aid, który pije z trzykrotną ilością cukru. W połączeniu z jego ADHD, jego nadpobudliwe zachowanie powoduje, że ludzie wierzą, że jest pijany. Wydaje się dbać o swoich kolegów legionistów i siada z Percym podczas kolacji na przyjęcie go do obozu. Ma głęboki szacunek dla swoich towarzyszy i jest dobrze dobranym dowódcą piątej kohorty .

Wygląd

Jest opisany jako wysoki chłopak z kręconymi, czarnymi włosami. Jednak jego usta są prawie zawsze czerwone (według Percy'ego).

Półbogowie
Półbogowie z przepowiedni siedmiorga
Percy JacksonAnnabeth ChaseJason Grace
Piper McLeanHazel LevesqueLeo ValdezFrank Zhang
Pozostali półbogowie greccy
Katie GardnerMiranda GardinerMargaret McCaffreyTravis HoodConnor Hood
Chris RodriguezCecilKastorPolluksButch WalkerMichael YewWill Solace
Paolo MontesChiara BenvenutiLou EllenShermanMarkNyssaClovisShane
Pozostali półbogowie rzymscy
Reyna Avila Ramirez - ArellanoOktawianBryce LawrenceDakota

Więcej z Fandomu

Losowa wiki