Wikia

Percy Jackson Wiki

Dom Hadesa

Komentarze31
519stron na
tej wiki
Dom hadesa okladka.jpg
Dom Hadesa
Najważniejsze dane
Autor: Rick Riordan
Autor okładki: John Rocco
Tytuł oryginalny: The House of Hades
Przekład: Andrzej Polkowski
Data wydania:
  • 8 październik 2013 (USA)
  • 30 październik 2013 (Polska)
Wydawnictwo: Galeria Książki
Ilość stron: 608
Chronologia
Poprzednie: Znak Ateny
Następne: Krew Olimpu

CZWARTY TOM Z SERII "OLIMPIJSCY HEROSI" Edytuj

W Stanach Zjednoczonych książka weszła do sklepów 8 października 2013r. W Polsce została wydana 23 października. Mimo wcześniej zapowiadanej premiery na 30 października, Galeria Książki postanowiła przyspieszyć premierę ze względu na wielkie zainteresowanie.

"HAZEL STOI NA ROZDROŻU. Ona i cała załoga Argo II mogą powrócić do domu z posągiem Ateny Partenos i zapobiec wojnie między Obozem Herosów i Obozem Jupiter. Mogą też kontynuować wyprawę do Domu Hadesa, gdzie mają nadzieję otworzyć Wrota Śmierci, uwolnić Percy’ego i Annabeth z Tartaru i udaremnić potworom odradzanie się w świecie śmiertelników. Bez względu, jaką decyzję podejmą, muszą się spieszyć, bo czas ucieka. Gaja, krwiożercza Matka Ziemia, wyznaczyła 1 sierpnia na swój powrót do władzy.

ANNABETH I PERCY SĄ W ROZPACZLIWYM POŁOŻENIU''. Jak przejdą przez cały Tartar? Głodni, spragnieni i obolali, wloką się w mroku przez trujące pustkowia, gdzie napotykają wciąż nowe potworności. Nie wiedzą, jak odnaleźć Wrota Śmierci, wiedzą tylko, że po stronie Tartaru strzeże ich legion najpotężniejszych potworów Gai. Sami, we dwoje, nie zdołają ich pokonać. 

Mimo tych strasznych, mrożących krew w żyłach okoliczności Hazel, Annabeth, Percy i reszta półbogów z Przepowiedni Siedmiorga są przekonani, że mają tylko jedno wyjście: porwać się na to, co wydaje się niemożliwe. Nie tylko dla siebie, ale dla wszystkich, których kochają. Nawet jeśli miłość okaże się najbardziej ryzykownym z wyborów.''

Przyłącz się do półbogów stojących przed największym wyzwaniem w swoim życiu."

'Książka zawiera również opowiadanie "Syn Sobka" czyli złączenie serii „Percy Jackson i bogowie olimpijscy“ i "Kroniki rodu Kane".''

Cytaty z książkiEdytuj

"Wszyscy wielcy wojownicy odczuwają strach. Nie boja się tylko głupcy i ci, którzy karmią się złudzeniami"

"-Głupi skalni bogowie!-zawołał z rufy Leo.-Już po raz trzeci będę musiał wymieniać maszt! Myślicie, że maszty rosną na drzewach?!

Nico zmarszczył brwi.

-Maszty są z drzew.

-Nie o to chodzi!"

"Kilka tygodni temu z trudem uwierzyłaby, że można przespać atak boga gór, ale teraz nie miała wątpliwości, że przyjaciele wciąż chrapią zdrowo pod pokładem."

"Leo westchnął ciężko, wpatrując się w monitor. W poszarpanej roboczej koszuli i poplamionych smarem dżinsach wyglądał, jakby przed chwilą przegrał zapasy z lokomotywą."

"Leo mruknął pod nosem parę niepochlebnych słów pod adresem numinia, ale obrócił kołem sterowym."

"-Oczywiście. Kiedy jakaś maszyna nawala, stepuję sobie wokół niej. Za każdym razem działa."

"-Druga Czerwona. Dlaczego po A-22 jest Druga Czerwona? Co to za system?"

"-Jesteśmy na wycieczce po Tartarze... no wiesz, coś w rodzaju objazdu po egzotycznych krajach. Podziemie jest przereklamowane, Olimp to turystyczna pułapka..."

"-Bob was pozdrawia - powiedział gwiazdom."

Percy i Annabeth 22.png
So close to the end by lostatsea101-d6u4dgp.jpg

Dom Hadesa (miejsce)

Son-of-sobek-cover-3 4 r537 c0-0-534-712.jpg

Syn Sobka- Percy Jackson i Carter Kane spotykają się:-)

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Dom Hadesa

  • To prawda, że Percy umrze?

    61 wiadomości
    • Czytamy, ale czasami można coś zapomnieć.
    • O bogowie, kamień z serca... Też widziałam te obrazki na tumblr i depresja totalna.
  • Jak "działa" "Syn Sobka"?

    3 wiadomości
    • "Syn Sobka" jest dołączony na końcu domu Hadesa. Takie dodatkowe opowiadanie o spotkaniu Percy'ego z Carterem Kane.
    • Właśnie. I oni musza pokonać atkiego jakieś petushota czy cos w tym rodzaju xD

Więcej od Wikii

Losowa wiki