FANDOM

Domek 11
4361000 orig nr 11
Najważniejsze dane
Bóg: Hermes
Grupowy: Travis i Connor Hood
Znani członkowie:
Lokalizacja: Obóz Herosów
Występowanie: Złodziej Pioruna

11-hermes-cabin

Domek Hermesa (#11) - domek dla dzieci Hermesa oraz herosów, którzy nie zostali jeszcze uznani przez swoich boskich rodziców. Służył też jako tymczasowa siedziba dla dzieci bogów, którzy nie mieli jeszcze domków w obozie.

Opis

Wygląda na najbardziej stary i zużyty domek przez to, że mieszkało tu zawsze najwięcej osób: potomkowie Hermesa, nieuznani półbogowie i dzieci pomniejszych bóstw, które nie miały własnego domku w obozie. Ich liczba niejednokrotnie przekraczała ilość miejsc do spania, zajmowano więc każdy kąt a ziemia zasłana była plecakami, śpiworami i przypadkowymi rzeczami obozowiczów. Po tym, jak Percy prosi bogów, by uznawali swoje dzieci przed skończeniem trzynastu lat i każe im to przysięgnąć na Styks, ich liczba widocznie się zmniejszyła.

Domek Hermesa jest największy i w każdej chwili dnia i nocy tętni życiem. Ściany są pomalowane na brązowo, a nad drzwiami wisi kaduceusz. Jego niektórych mieszkańców (uznane dzieci Hermesa) charakteryzuje pewne podobieństwo rysów: mają ostre nosy, wyraziste łuki brwiowe i lekko odstające uszy. W ich oczach płoną psotne ogniki a na ustach błądzi łobuzerski uśmiech, przez co ich pojawienie się w jakimś miejscu często kojarzy się z kłopotami. Dzieci te mają tendencję do kradzieży, strojenia sobie żartów z innych obozowiczów oraz często "znikają", by gdzieś sobie pochodzić.

Znani mieszkańcy

1000px-Hermes' Cabin GN

Magiczne przedmioty

Hermes by neffo-d4s4gm5

Opiekun domku

Domki bogów

Umiejętności

  • Potrafią dobrze kraść i oszukiwać.
  • Mają wysokie umiejętności sportowe.
  • Potrafią być przekonujący.
  • Potrafią otworzyć każdy zamek.
  • Potrafią popsuć wszystko tak, by nie było widać że jest to popsute.
  • Są wszechstronnie uzdolnione i jeśli im się chce mogą nauczyć się wszystkiego.

Polityka Akceptacji Hermesa

Hermes jako bóg podróżnych akceptuje w swoim domku wszystkich nieuznanych obozowiczów. Przed wydarzeniami z Ostatniego Olimpijczyka w tym domku mieszkali także herosi, którzy nie mieli swojego domku. Po ostatniej książce, większość pomniejszych bogów dostały swoje domki, dlatego teraz w domku Hermesa zamieszkują tylko jego dzieci i nieuznani herosi.

Ciekawostki

  • Domek Hermesa jako jeden z dwóch domków ma dwoje grupowych - Braci Hood.
    • Drugim domkiem jest domek Nike.
  • Hermes ma dwie córki Mirandę i Julię, o których istnieniu dowiadujemy się w książce Ostatni Olimpijczyk, a poznajemy je z imienia w Ukrytej Wyroczni.
  • Podobno domek Hermesa jako jedyny przypominał prawdziwy domek letniskowy.
  • W Bitwie w Labiryncie, gdy Percy chciał posprzątać przed inspekcją, wspomniane było o tym, że czasem dzieci Hermesa wkopują brudy pod łóżka, a Percy zastanawiał się czy sam nie może zrobić tak samo.
  • W tym domku często dochodzi do kłótni, gdyż obozowicze podejrzewają się wzajemnie o kradzież jakiś drobnych przedmiotów.
  • Prawie nigdy nie jest tam smutno. O każdej porze dnia i nocy można usłyszeć w nim śmiech.
  • Jeśli się "dobrze żyje" z dzieciakami od Hermesa dużo się zyskuje, gdyż one jako jedyne potrafią przenieść na teren obozu, niedozwolone rzeczy ze świata śmiertelników: takie jak cola, chipsy i inne...
  • Dzieci boga podróżników, kupców, złodziei i wszystkich tych, którzy poruszają się po drogach, są wszechstronnie uzdolnione, ale nie wybijają się w żadnej umiejętności ponad innych. Jak chcą to nauczą się wszystkiego. Są dobre w sporcie, nie mają problemów z bieganiem na długie dystanse. Potrafią również zepsuć wszystko tak, by nikt nie zauważył, że jest to popsute.
Domki
1: Zeus - Jason Grace
2: Hera - Brak: Hera jest boginią małżeństwa, więc oczywiście nie może mieć żadnych romansów ze śmiertelnikami. To specjalność jej męża.
3: Posejdon - Percy JacksonTyson
4: Demeter - Katie GardnerMiranda GardinerMargaret McCaffreyBillie Ng
5: Ares - Clarisse La RueShermanMark
6: Atena - Annabeth ChaseMalcolm Pace
7: Apollo - Michael YewWill SolaceAustinKayla KnowlesLee FletcherLester
8: Artemida - Thalia GraceZoe NightshadeŁowczynie Artemidy
9: Hefajstos - Charles BeckendorfJake MasonLeo ValdezNyssaShaneHarley
10: Afrodyta - Silena BeauregardPiper McLeanDrew TanakaLacyMitchelJasonLaurel
11: Hermes - Luke CastellanTravis HoodConnor HoodChris RodriguezCecil
12: Dionizos - KastorPolluks
13: Hades - Nico di Angelo
14: Iris - Butch Walker
15: Hypnos - Clovis
16: Nemezis - Ethan NakamuraDamien White
17: Nike - Laurel VictorHolly Victor
18: Hebe - Paolo Montes
19: Tyche - Chiara Benvenuti
20: Hekate - Lou Ellen