FANDOM

Drew Tanaka   Drew Tanaka/Galeria    
Drew Tanaka
Drew tanaka by alex 29-d9glh9z
Tytuł
Córka Afrodyty
Była grupowa dziesiątego domku
Informacje
Status: Żywa
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor oczu: Brązowy
Kolor włosów: Ciemne
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie
Dom: Obóz Herosów
Występowanie:
Misje: Obrona Manhattanu
Nie martw się, złotko. - Drew wytarła sobie znad wargi nadmiar fluorescencyjnej szminki. - Myślisz, że tu nie pasujesz? Masz całkowitą rację.

–Drew do Piper McLean, Zagubiony Heros

Drew Tanaka - córka Afrodyty i Pana Tanaki. Była grupowa domku Afrodyty, została pokonana przez Piper McLean.

Olimpijscy HerosiEdytuj

Zagubiony HerosEdytuj

Drew jest przy przybyciu Piper, Jasona i Leo. Krytykuje córkę Afrodyty i syna Hefajstosa, zaś podrywa syna Jupitera, którego oprowadza po Obozie. Przybywa razem ze swoim Domkiem na śpiewanie przy ognisku. Myśli, że to o niej mówi przepowiednia. Jason jednak wybiera Leona i Piper, (która okazuje się córką Afrodyty).Po powrocie z wyprawy Drew zostaje pokonana, przez Piper McLean.

Krew OlimpuEdytuj

Piper wspomina, że ​​Drew nie ma już nic przeciwko pozycji przywódcy Piper, ponieważ Drew może spędzać więcej czasu na plotkowaniu i robieniu zmian w Domku 10.

WyglądEdytuj

Drew jest wysoką brunetką z lokami i ciepłymi brązowymi oczami. Z książki wiadomo, że ma azjatyckie rysy. Nosi mnóstwo biżuterii i doskonały makijaż. Jako obozowiczka w Obozie Herosów, nosi pomarańczową koszulkę i jeansy, a mimo to nadal wygląda pięknie. Jason zauważa również, że pachnie gałką muszkatołową i sosną, porównując ten zapach do zapachu Bożego Narodzenia.

CharakterEdytuj

Drew mówi do wszystkich "Kochanie", "Drogi/Droga", choć nigdy nie wyraża to jej uczuć do drugiej osoby.

Oprócz Piper, jest jedyną osobą w obozie, która za pomocą swojego głosu może zmusić innych do zrobienia czegoś. Jest także tyranem, nie ma skrupułów wobec innych jeśli czegoś chce. Gardzi Sileną Beauregard z powodu jej związku z Charlesem Beckendorfem, jest jedyną osobą w obozie, która nadal uważa ją za zdrajczynię, podczas gdy inni mają ją za bohaterkę. Drew nienawidzi Piper. Była wściekła, gdy Afrodyta ją uznała.

Flirtowała z Jasonem Grace. Na początku książki mówiła, że misje oraz wojny są głupie i są stratą czasu, jednak chciała wyruszyć na jedną, prawdopodobnie ze względu na chłopaka. Wszyscy z domku Afrodyty się jej boją, bo może ich zmusić do wszystkiego za pomocą czaromowy.

Jest sztuczna, niegrzeczna i złośliwa.

UmiejętnościEdytuj

  • Czaromowa - potrafi nakłaniać innych do wykonywania swoich poleceń.
  • Znajomość języków - jako dziecko Afrodyty, zna płynnie język miłości - francuski.
  • Magiczna kontrola nad wyglądem - gdy znudzi się jej własny wygląd (ubiór, makijaż), może go magicznie zmieniać.
  • Kontrolowanie magii - ma trochę władzy nad magią miłosną.

RelacjeEdytuj

Z PiperEdytuj

Tumblr nbvd4daYcw1qfrrfso1 500

Drew i Piper znają się od "Zagubionego Herosa". Drew zakochała się w Jasonie, co nie podobało się jej przyrodniej siostrze, ponieważ, zdawało jej się, że w Szkole Dziczy chodzili ze sobą. Gdy Rachel wypowiedziała przepowiednie, on od razu się zgodziła, bo myślała, że to ona ma iść na wyprawę, ponieważ według niej żadne z jej rodzeństwa się nie nadaje na misję. Jest zszokowana tym, że Piper jest córką Afrodyty. W Domku 10 jest dla niej wredna i każe wszystkich, którzy pomagają Piper, a sama mówi do niej, że tu nie pasuje. Gdy jej siostra wraca żywa z wyprawy uratowania Hery/Junony odmawia walki, czym oddaje jej stanowisko Grupowej.

Z LacyEdytuj

Drew i Lacy można powiedzieć, że są "najbliżej", ponieważ podczas roku szkolnego chodzili razem do szkoły w Boostonie. Podczas roku szkolnego razem ze swoimi przyjaciółkami, (które pewnie dobyła i została ich przywódczynią, dzięki Czaromowy), dręczyła Lacy. W Obozie Herosów była dla niej bardzo niemiła i rozkazuje jej za pomocą Czaromowy. Prawdopodobnie przysporzyła jej i Mitchelowi więcej pracy, ponieważ pomagali Piper.

Z MitchelemEdytuj

Drew jako grupowa bardzo gardziła Mitchelem. Była zła na niego gdy powiedział, że Piper "nie jest taka zła". Prawdopodobnie razem z Lacy miał kłopoty ze strony Grupowej za to, że pomógł się spakować i umyć Piper.

CiekawostkiEdytuj

  • Często nosi różowy eyeliner.
  • Próbowała poderwać Jasona, co Piper bardzo się nie spodobało.
  • Mimo, że jest drugim najstarszym członkiem domku Afrodyty po Silenie, nigdy nie została wymieniona w pierwszej serii przygód o herosach.
  • Nazwisko Tanaka jest pochodzenia japońskiego, więc można by wnioskować, że jej ojciec jest/był Japończykiem.
  • Jej nazwisko oznacza "środek pola ryżowego".
  • Drew wciąż uważa Silenę za zdrajczynię, podczas gdy inni mają ją za bohaterkę.
  • Drew odegrała też epizodyczną rolę w innej serii Riordana - "Kroniki Rodu Kane" (w książce "Cień węża"). Razem z Lacy chodzi do tej samej szkoły, co główni bohaterowie oraz pojawia się na balu, właśnie wtedy zobaczyła Anubisa i westchnęła "o mój Boże.." - jednak ten ją zignorował, a Sadie chciała rzucić jej ciętą uwagą.
Półbogowie
Półbogowie z przepowiedni siedmiorga
Percy JacksonAnnabeth ChaseJason Grace
Piper McLeanHazel LevesqueLeo ValdezFrank Zhang
Pozostali półbogowie greccy
Katie GardnerMiranda GardinerMargaret McCaffreyTravis HoodConnor Hood
Chris RodriguezCecilKastorPolluksButch WalkerMichael YewWill Solace
Paolo MontesChiara BenvenutiLou EllenShermanMarkNyssaClovisShane
Pozostali półbogowie rzymscy
Reyna Avila Ramirez - ArellanoOktawianBryce LawrenceDakota