FANDOM

Drew Tanaka   Drew Tanaka/Galeria    
Drew Tanaka
Drew tanaka by alex 29-d9glh9z
Tytuł
Córka Afrodyty
Była grupowa dziesiątego domku
Informacje
Status: Żywa
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor oczu: Brązowy
Kolor włosów: Ciemne
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie
Dom: Obóz Herosów
Występowanie: Zagubiony Heros
Nie martw się, złotko. - Drew wytarła sobie znad wargi nadmiar fluorescencyjnej szminki. - Myślisz, że tu nie pasujesz? Masz całkowitą rację.

–Drew do Piper McLean, Zagubiony Heros

Drew Tanaka - córka Afrodyty i Pana Tanaki. Była grupowa domku Afrodyty, została pokonana przez Piper McLean.

Wygląd

Drew jest wysoką brunetką z lokami i ciepłymi brązowymi oczami. Z książki wiadomo, że ma azjatyckie rysy. Nosi mnóstwo biżuterii i doskonały makijaż. Jako obozowiczka w Obozie Herosów, nosi pomarańczową koszulkę i jeansy, a mimo to nadal wygląda pięknie. Jason zauważa również, że pachnie gałką muszkatołową i sosną, porównując ten zapach do zapachu Bożego Narodzenia.

Charakter

Drew mówi do wszystkich "Kochanie", "Drogi/Droga", choć nigdy nie wyraża to jej uczuć do drugiej osoby.

Oprócz Piper, jest jedyną osobą w obozie, która za pomocą swojego głosu może zmusić innych do zrobienia czegoś. Jest także tyranem, nie ma skrupułów wobec innych jeśli czegoś chce. Gardzi Sileną Beauregard z powodu jej związku z Charlesem Beckendorfem, jest jedyną osobą w obozie, która nadal uważa ją za zdrajczynię, podczas gdy inni mają ją za bohaterkę. Drew nienawidzi Piper. Była wściekła, gdy Afrodyta ją uznała.

Flirtowała z Jasonem Grace. Na początku książki mówiła, że misje oraz wojny są głupie i są stratą czasu, jednak chciała wyruszyć na jedną, prawdopodobnie ze względu na chłopaka. Wszyscy z domku Afrodyty się jej boją, bo może ich zmusić do wszystkiego za pomocą czarmowy.

Jest sztuczna, niegrzeczna i złośliwa.

Umiejętności

  • Czaromowa - potrafi nakłaniać innych do wykonywania swoich poleceń.
  • Znajomość języków - jako dziecko Afrodyty, zna płynnie język miłości - francuski.
  • Magiczna kontrola nad wyglądem - gdy znudzi się jej własny wygląd (ubiór, makijaż), może go magicznie zmieniać.
  • Kontrolowanie magii - ma trochę władzy nad magią miłosną.

Ciekawostki

  • Często nosi różowy eyeliner.
  • Próbowała poderwać Jasona, co Piper bardzo się nie spodobało.
  • Mimo, że jest drugim najstarszym członkiem domku Afrodyty po Silenie, nigdy nie została wymieniona w pierwszej serii przygód o herosach.
  • Nazwisko Tanaka jest pochodzenia japońskiego, więc można by wnioskować, że jej ojciec jest/był Japończykiem.
  • Jej nazwisko oznacza "środek pola ryżowego".
  • Drew wciąż uważa Silenę za zdrajczynię, podczas gdy inni mają ją za bohaterkę.
  • Drew odegrała też epizodyczną rolę w innej serii Riordana - "Kroniki Rodu Kane" (w książce "Cień węża"). Razem z Lacy chodzi do tej samej szkoły, co główni bohaterowie oraz pojawia się na balu, wtedy zobaczyła Anubisa westchnęła "o mój Boże.." - ten ją zignorował, a Sadie chciała rzucić jej ciętą uwagą.
Półbogowie
Półbogowie z przepowiedni siedmiorga
Percy JacksonAnnabeth ChaseJason Grace
Piper McLeanHazel LevesqueLeo ValdezFrank Zhang
Pozostali półbogowie greccy
Katie GardnerMiranda GardinerMargaret McCaffreyTravis HoodConnor Hood
Chris RodriguezCecilKastorPolluksButch WalkerMichael YewWill Solace
Paolo MontesChiara BenvenutiLou EllenShermanMarkNyssaClovisShane
Pozostali półbogowie rzymscy
Reyna Avila Ramirez - ArellanoOktawianBryce LawrenceDakota

Więcej z Fandomu

Losowa wiki