FANDOM

Ella   Ella/Galeria    
Ella
Ella.jpg
Tytuł
Harpia
Dziewczyna Tysona
Informacje
Status: Nieśmiertelna
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor oczu: Kawowe
Kolor włosów: Rude
Rodzina
Rodzina: Inne Harpie (siostry)

Iris (siostra)

Pozostałe
Przynależność: Harpie
Broń: Szpony
Dom: Biblioteka (dawniej)

Obóz Herosów (dawniej) Obóz Jupiter (teraz)

Występowanie:

Ella - harpia, którą poznajemy w książce "Syn Neptuna".  Ma wybitną pamięć, cytuje przepowiednie i urywki książek. Bardzo lubi Tysona, który jest jej chłopakiem.

Jej ulubioną potrawą jest makrobiotyczna suszona wołowina Iris. Bardzo nie lubi sera, Fineasza i spalinowych kos. Uwielbia za to książki i cynamon. Często mówi do siebie, recytując fragmenty z książek.

Historia

Gdy Ella była głodna, tak jak inne harpie kradła jedzenie Fineaszowi. Zły mężczyzna kazał Percy'emu, Hazel i Frankowi  w "Synie Neptuna" złapać ją i przyprowadzić do niego. Oczywiście herosi nie oddali mu Elli, tylko znaleźli jej bezpieczne schronienie w Obozie Herosów.  Znalazła stare, spalone Księgi Sybilii i zapaiętała ich treść.

Wygląd

Mimo iż zazwyczaj Harpie są brzydkie, Ella była wyjątkiem. Była na prawdę ładna (w porównaniu do innych Harpii). Miała rude włosy i czerwone pióra (wyróżniające się na tle piór innych harpii). Jest drobna, ubrana w workowatą sukienkę oraz jest chuda.

Charakter

Jest bardzo nadpobudliwa - ciągle czegoś dotyka, np. włosów, czy sukienki. Ella to bardzo inteligentna harpia, ma dar do zapamiętywania wszystkiego, co przeczyta.

Ciekawostki

  • Zakochała się w cyklopie Tysonie.
  • Jako jedyna na świecie znała treść Ksiąg Sybilli i dlatego Oktawian i Fineasz chcieli ją mieć.
  • Tyson twierdzi, że jest ładna.
  • Lubi dzień 24 czerwca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki