FANDOM

Emily Zhang
Emm
Tytuł
Potomkini Posejdona
Żołnierz w Armii Kanadyjskiej
Informacje
Status: Martwa
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor oczu: Ciepły brąz
Kolor włosów: Czarne
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Śmiertelnicy
Dom: Vancouver, Kanada
Elizjum
Występowanie: Syn Neptuna (retrospekcja)
Możesz być kim zechcesz

–Emily Zhang do Franka, Syn Neptuna

Emily Zhang - potomkini osoby, która dostała błogosławieństwo Posejdona i kochanka Marsa. Jest córką pani Zhang i matką Franka Zhanga, jednego z herosów z Przepowiedni Siedmiorga.

Historia

Emily Zhang była kanadyjskim żołnierzem. Zginęła w trakcie wojny w Afganistanie, ratując życie kilku innym towarzyszom. Była wyjątkowym żołnierzem, dlatego Mars, rzymski bóg wojny zakochał się w niej. A ona została matką Franka Zhanga. Emily była ważną osobą w życiu swojego syna. Wiedziała o jego największej słabości: drewienku, od którego zależało jego życie. To ona schowała je na strychu w jego własnym domu. Według Junony, Emily była głupia myśląc, że w trakcie wojny może uratować siebie i cały zespół; pomimo iż straciła życie, uratowała swoich żołnierzy.

Syn Neptuna

Po śmierci Emily, babcia Zhang informuje jej syna, że nie może zostać dłużej w ich posiadłości i musi udać się do Obozu Jupiter.

Mamy Franka i Leo

Osobowość

Emily Zhang była silną kobietą, która dbała o ludzi wokół niej. Była bardzo opiekuńcza w stosunku do swojego syna Franka. Patrzyła jak dorasta i czasami dawała mu wskazówki,ponieważ wiedziała, że ma ciężkie życie przed sobą. Miała też silne poczucie obowiązku wstępując do Kanadyjskiej Armii.

Umiejętności

Zmienianie się w zwierzęta: Tak jak jej syn potrafi zmieniać się w zwierzęta. Tym darem tym odstraszyła niedźwiedzia od małego Franka.Wynika to z tego, że także otrzymała błogosławieństwo Posejdona.

Ciekawostki

  • Jej syn Frank uważa, że jest podobna do bogini tęczy - Iris.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki