FANDOM

Esperanza Valdez   Esperanza Valdez/Galeria    
Esperanza Valdez
517465 orig
Informacje
Status: Zmarła
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor włosów: Czarne
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Śmiertelnicy
Dom: Houston, Teksas
Występowanie:

Esperanza Valdez - matka Leo, wnuczka Sammy`ego Valdeza Sr., siostra Rosy Valdez. Kochanka Hefajstosa. Była Latynoską.

Historia

Esperanza Valdez była matką Leo, wnuczką Sammy'ego, siostrą Rosy oraz kochanką greckiego boga kowali, Hefajstosa. Mieszkała w Houston w Teksasie. Prowadziła tam sklep z narzędziami. Uwagę Hefajstosa przyciągnęło prawdopodobnie to, że uzyskała dyplom z inżynierii mechanicznej i potrafiła wszystko zaprojektować, skonstruować oraz naprawić. Pewnego dnia, gdy jej syn miał osiem lat, po całym dniu pracy wyszli ze sklepu, Esperanza zauważyła, że zapomniała kluczyków do samochodu. Kazała synowi poczekać i wróciła się do sklepu. Drzwi się zatrzasnęły. Leo zaczął się niepokoić. Wołał mamę, wystukał alfabetem Morse'a Nic ci nie jest?, ale matka nie odpowiadała. Nagle pojawiła się Gaja. Powiedziała, że nie może go zniszczyć, ale może złamać mu serce. Gdy chłopak zrozumiał, że chce zrobić coś złego jego matce, przywołał ogień. Niechcący podpalił sklep i mamę w środku. Kobieta zmarła, a jej siostra zwróciła całą rodzinę przeciwko siostrzeńcowi, przez co wylądował w rodzinach zastępczych, od których zawsze uciekał. 7 lat później zostaje wspomniana przez Hefajstosa. Ten mówi, iż zależało mu na nich i, że brakuje mu Esperanzy.

Wygląd

Matka miała piękną twarz z łagodnymi, dobrotliwymi oczami i kręcone czarne włosy, ale ciężka praca dodawała jej lat. Wokół oczu miała głębokie zmarszczki, dłonie pokryte odciskami i zgrubieniami.

Leo Valdez o swojej matce, Zagubiony Heros

Charakter

Esperanzavaldez

Esperanza była ambitna, mądra oraz pracowita. Jako pierwsza z rodziny zrobiła maturę oraz uzyskała dyplom z inżynierii. Pracowała bardzo ciężko. Kobieta zgłaszała się do paru firm, ale żadna nie potraktowała jej poważnie, dlatego prowadziła sklep z narzędziami. Bardzo kochała syna i dlatego nie wyjawiła mu do końca wszystkiego. Nie chciała Hefajstosa dla siebie, tylko dla syna. Chciała, by Leon miał ojca.

Ciekawostki

  • Kolekcjonowała płyty rockowe z lat osiemdziesiątych, m.in. Journey i Hall & Oates.
  • W języku hiszpańskim słowo esperanza oznacza nadzieję.