FANDOM

Gerion
Geryon
Tytuł
Człowiek interesu
Władca Rancza Potrójne G.
Informacje
Status: Martwy
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Potwory
Występowanie:

Gerion - władca Rancza Potrójne G, pan Ortrosa i były szef Eurytiona. Hodował truskawkowe krowy, Hipalektriony, płonące konie i inne dziwne zwierzęta. Sprzedawał je Bogom, Tytanom i innym osobom prowadzącym wojne. Był bardzo bogaty. W książce Bitwa w Labiryncie spoufalił się z Tytanami.

WyglądEdytuj

Mężczyzna siedzący na werandzie miał normalną głowę, co powitałem z ulgą. Twarz miał pooraną i ogorzałą od lat spędzonych na słońcu. Miał gładkie czarne włosy i wąski czarny wąsik jak czarny charakter w starym filmie. Uśmiechnął się do nas, ale nie był to przyjazny uśmiech. Raczej rozbawiony jakby mówił „jak miło, kolejne osoby na tortury”!.

Nie zastanawiałem się nad tym długo, ponieważ dostrzegłem resztę ciała... a raczej ciał. Miał ich trzy. Widzicie, można by pomyśleć, że przyzwyczailiśmy się do dziwacznej anatomii po spotkaniu z Janusem i Briareusem, ale ten facet to byli cali trzej ludzie. Szyja łączyła się normalnie z klatką piersiową, ale były tam jeszcze dwa torsy, po jednym z każdej strony, połączone na wysokości barków w odstępie kilkunastu centymetrów. Lewa ręka wyrastała z lewego torsu, podobnie było po prawej stronie, więc gość miał dwie ręce, ale cztery pachy, jeśli można tak powiedzieć. Klatki piersiowe tworzyły razem ogromny korpus wyparty na dwóch zwyczajnych, ale bardzo potężnych nogach, ubranych w największą parę dżinsów, jaką w życiu widziałem. Każdy z torsów miał westernową koszulę w innym kolorze: żółtym, zielonym i czerwonym, jak światła na skrzyżowaniu. Zastanawiałem się, jak on ubiera środkowy tors, który przecież nie miał rąk.

–Opis Geriona, Bitwa w Labiryncie

Zwierzęta, które znajdowały się na RanchuEdytuj

  • Hipalektriony
  • święte krowy Appolina
  • ziejące ogniem konie
  • gigantyczne skorpiony
  • mięsożerne konie Augiasza

CiekawostkiEdytuj

  • Jego pełne imię to Geriones.