FANDOM

Chyba wreszcie zrozumiałem, dlaczego spadła na mnie ta klątwa. Apollo miał rację. Czasami lepiej jest, by przyszłość pozostała tajemnicą.

–Halcyon do Luke'a

Halcyon Green
Tytuł
Syn Apolla
Informacje
Wiek: Około 60-ciu
Status: Martwy
Pseudonim(y): Hal
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor włosów: Siwe
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie
Dom: Dom Hala Greena w Wirginii
Grecka/Rzymska forma: Grek
Występowanie: Pamiętniki Półbogów

Halcyon Green - półbóg, syn Apolla. Przedstawiany jest jako około sześćdziesięcioletni człowiek z rozczochranymi siwymi włosami. Potrafi przewidywać przyszłość. Przez to, że użył tego daru by pomóc dziewczynce, która zginęłaby w wypadku, Apollo skazał go na wieczne zamieszkiwanie swojego domu rodzinnego, którego pilnowały leukroty, oraz odebrał mu głos. Leukroty były związane z jego myślami, więc mówiły za niego. Sprowadzał on do swojego pokoju innych półbogów, aby leukroty mogły się pożywić i aby jego nie zabiły z głodu. Zdrobniale mówi się na niego Hal. Sprowadził do domu również Luke'a i Thalię. Poświęca się dla nich, ponieważ odciąga leukroty do łazienki i podpala grecki ogień, aby mogli uciec. Pojawia się w opowiadaniu ,,Pamiętnik Luke'a Castellana".

Sztylet z niebiańskiego spiżu, który Anabeth zgubiła w grocie (spadł do Tartaru) Arachne , należał wcześniej do Luke'a Castellana, chłopak dostał od Halcyon'a Green'a wraz z pamiętnikiem.

Halcyon Green Dostał ten sztylet od dziewczyny, którą uratował (kosztem wolności).

"Ten sztylet dostałem od dziewczynki ,której ocaliłem życie. Obiecała mi że zawsze będzie chronił swojego właściciela"

Ciekawostki

  • Jego nazwisko "Green" w tłumaczeniu na polski to "zielony".
  • Halcyon Green ratując dziewczynę dostał od niej sztylet z niebiańskiego spiżu.
  • W pamiętniku, który Luke kończy zapisał swoje błędy. Chciał by Luke się na nich uczył.
  • Zobaczył przyszłość Thalii : "Pewnego dnia poświęcisz się, by uratować przyjaciół. Widzę rzeczy, które... ciężko opisać. Lata samotności. Będziesz wysoko nosić głowę... spokojna, żywa, ale uśpiona. Zmienisz się, raz, potem drugi. Czeka cię smutek i samotność. Ale kiedyś odnajdziesz swoją rodzinę".
  • W jego domu Luke stworzył grecki ogień i znalazł Egidę.
  • Wiedział, że wybory Luke'a zmienią świat : "Ogień, zobaczyłem ogień. (...) Nie jestem pewny, Luke, ale zobaczyłem jakąś ofiarę. Wybór. Ale i zdradę. (...) Ciężko zobaczyć jego przyszłość. Ale jeśli dzisiaj przeżyje, zdradzi..."
  • Nie mógł mówić, gdy leukroty wyszły pisał na komputerze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki