FANDOM

Harley - ośmioletni grecki półbóg, synem Hefajstosa i obozowiczem w Obozie Herosów.

Olimpijscy Herosi Edytuj

Zagubiony Heros Edytuj

Harley został przedstawiony po raz pierwszy, gdy Leo Valdez po raz pierwszy odwiedził kuźnie. Najnowszy członek domku Hefajstosa widzi, że ośmiolatek razem ze swoim rodzeństwem planuje, jak złapać spiżowego smoka, który został później nazwany Festusem) przez Leo. Harley jest dotknięty tak zwaną "klątwą domku 9", co sprawia, że wszystko, co budują, staje się do niczego. W chwili, gdy jest widziany, jest przygnębiony z powodu klątwy.

Apollo i boskie próby Edytuj

Ukryta Wyrocznia Edytuj

Harley po raz pierwszy pojawia się gdy zobaczył zasady trójgłowego wyścigu śmierci, z którego powodu wszyscy są zirytowani. Jednak nikt nie odważył się zaprotestować, ponieważ wyścig był pomysłem Harleya i nie chcieli go rozczarować. Następnego dnia rozpoczął wyścig.

Kiedy Austin i Kayla zaginęli podczas wyścigu, bardzo się zdenerwował. Rozradował się, gdy Apollo udzielił mu rad dla domu-latarni, którą próbował zbudować, by pomóc Leo. W zamian dał byłemu bogu ukulele bojowe, które sam stworzył.

Pomógł bronić obozu przed Neronem. Harley był bardzo wściekły na Leo, kiedy wrócił, a on nawet go uderzył. Potem jednak uściskał Leo i uciekł płacząc.

WyglądEdytuj

Nawet tan mały Harley, który nie mógł mieć więcej niż osiem lat, wyglądał tak, jakby mógł przewalczyć sześć rund z Chuckiem Norrisem i nawet się nie spocić.

–Opis Harleya, Zagubiony Heros

CiekawostkiEdytuj

  • Harley Davidson to marka motocyklów.
  • Syn Ricka Riordana ma na imię Haley, brakuje tylko "r".
  • Jest technicznie najmłodszym półbogiem, który pojawia się w obozie w obu seriach.
    • Annabeth Chase miała siedem lat, gdy przybyła do Obozu Herosów, ale zadebiutowała w wieku dwunastu lat.
    • Jason Grace miał dwa lata, gdy przybył na Obozu Jupiter, ale zadebiutował w wieku piętnastu lat.
Półbogowie
Półbogowie z przepowiedni siedmiorga
Percy JacksonAnnabeth ChaseJason Grace
Piper McLeanHazel LevesqueLeo ValdezFrank Zhang
Pozostali półbogowie greccy
Katie GardnerMiranda GardinerMargaret McCaffreyTravis HoodConnor Hood
Chris RodriguezCecilKastorPolluksButch WalkerMichael YewWill Solace
Paolo MontesChiara BenvenutiLou EllenShermanMarkNyssaClovisShane
Pozostali półbogowie rzymscy
Reyna Avila Ramirez - ArellanoOktawianBryce LawrenceDakota