FANDOM

Hylla Ramirez - Arellano   Hylla Ramirez - Arellano/Galeria    
Hylla Ramirez-Arellano
Hylla(mała)
Tytuł
Królowa Amazonek
Córka Bellony
Hylla Dwie Śmierci
Informacje
Wiek: 22 lata
Status: Żywa
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor oczu: Ciemne
Kolor włosów: Czarne
Wzrost: Wysoka
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Amazonki,

Półbogowie

Broń: Sztylet
Dom: Seatlle

Puerto Rico (dawniej)

Grecka/Rzymska forma: Rzymianka
Występowanie:
Hylla(mała)
Hylla SoM GN

Hylla jako służebnica Kirke

Nikt nie będzie cię nienawidził z większą namiętnością niż ktoś, kto cię kiedyś kochał.

–Hylla , Krew Olimpu

Hylla ramirez arellano
Hylla-0

Hylla Ramirez - Arellano - Starsza siostra Reyny, kiedyś służąca Kirke. Obecnie królowa Amazonek. Jest córką Bellony i Juliana Ramirez - Arellano.

Historia

Hylla i Reyna, gdy były młodsze, mieszkały z ojcem. Często od niego uciekały, ponieważ dosłownie stracił rozum. Twierdził, że są jego wrogami. Pewnego razu, gdy znowu uciekły ze strachu i wróciły zdenerwował się i rzucił krzesłem w Hyllę. Reyna przestraszył się, że jej siostra nie żyje (a to była nieprawda). Wzięła broń, nie wiedząc, iż jest ona z cesarskiego złota i rzuciła się na ojca, zabijając go. Obie dziewczynki uciekły i zaczęły pracować w SPA Kirke. Hylla bardzo się starała o wysoką pozycję, ponieważ chciała zapewnić młodszej siostrze bezpieczeństwo. Nosiła pstrokate stroje, wiecznie się uśmiechała, była radosna, po to, by Kirke ją polubiła, ale po przypadkowym uwolnieniu piratów przez Percy'ego Jacksona i Annabeth Chase SPA zostało spalone, a dwie siostry wzięte do niewoli. Jako córki Bellony szybko nauczyły się walczyć i uciekły od piratów. Potem siostry się rozdzieliły, Hylla została królową Amazonek, a Reyna pretorem Obozu Jupiter. Hylla miała pretensje do Percy'ego za zniszczenie Centrum Odnowy Biologicznej.

Charakter

Uważała to za niezwykłe, choć trochę przerażające, że Hylla tak szybko przyzwyczaiła się do swojej nowej tożsamości [...] Zmieniając się, unikała zasklepienia się w tym czymś, czym stał się ich ojciec...

–Reyna o Hylli, Krew Olimpu

Jak Reyna stwierdziła, Hylla była jak kameleon - zawsze dostosowywała się do swojej obecnej roli. Gdy mieszkały z ojcem, była przerażoną dziewczyną, która usiłuje ochronić siostrę. Jako asystentka Kirke była uśmiechnięta, przyjazna i radosna. Gdy siostry były przetrzymywane u piratów, córka Bellony stała się wojownicza, groźna, agresywna. Jako Królowa Amazonek Hylla stała się stanowcza, dumna, ale mądra i rozważna.

Hylla mimo to jest bardzo odważna i waleczna, stara się za wszelką cenę chronić bliskich. Bardzo kocha swoją siostrę Reynę.
Reyna super pretor

Reyna, siostra Hylli (Hylla była do niej bardzo podobna)

Wygląd

Hylla miała dwadzieścia kilka lat i była gibka i smukła jak tygrysica. Miała na sobie czarny skórzany kombinezon i wysokie czarne buty. Nie miała korony, ale nosiła dziwny pas ze splecionych ze sobą ogniw, przypominający wzór labiryntu. Hazel aż trudno było uwierzyć, jak bardzo Hylla podobna jest do Reyny - może była od niej trochę starsza, ale miała takie same czarne włosy, takie same ciemne oczy i taki sam surowy wyraz twarzy, jakby się zastanawiała, która ze stojących przed nią Amazonek zasłużyła na szybką śmierć.

–Opis Hylli, Syn Neptuna

Ciekawostka

  • To, że stała się królową Amazonek po części zawdzięcza Percy`emu i Annabeth. Gdyby nie oni, prawdopodobnie wciąż byłaby z siostrą pracownicą Kirke.
  • Hylla była ulubienicą Kirke.
    Hylla i Reyna
Półbogowie
Półbogowie z przepowiedni siedmiorga
Percy JacksonAnnabeth ChaseJason Grace
Piper McLeanHazel LevesqueLeo ValdezFrank Zhang
Pozostali półbogowie greccy
Katie GardnerMiranda GardinerMargaret McCaffreyTravis HoodConnor Hood
Chris RodriguezCecilKastorPolluksButch WalkerMichael YewWill Solace
Paolo MontesChiara BenvenutiLou EllenShermanMarkNyssaClovisShane
Pozostali półbogowie rzymscy
Reyna Avila Ramirez - ArellanoOktawianBryce LawrenceDakota

Więcej z Fandomu

Losowa wiki