FANDOM

"W końcu pewnego dnia... nie potrafię powiedzieć z pewnością kiedy, uświadomiłam sobie, że to nie mój ojciec. Stał się jednym z tych duchów"

Reyna Avila Ramirez - Arellano do Nico di Angelo, Krew Olimpu

Julian Ramirez-Arellano - ojciec Hylli i Reyny, kochanek Bellony, żołnierz w Iraku.

Informacje
Wiek: ???
Status: Martwy
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor oczu: ???
Kolor włosów: ???
Rodzina
Rodzina: Hylla (córka)

Reyna (córka

Bellona (kochanka)

Pozostałe
Przynależność: śmiertelnicy, duchy (później)
Broń: karabiny, bomby
Dom: Puetro Rico
Grecka/Rzymska forma: -
Występowanie: Krew Olimpu (wspomniany)
Misje: -

Historia

Julian był irackim weteranem. Poświęcił się całkowicie Bellonie i błogosławieństwo mu nie wystarczyło. Chciał, by Bellona została jego żoną.

Hylla urodziła się tuż przed wyjazdem żołnierza do Iraku na ostatnią misję, gdzie został zwolniony z wielkimi honorami i wrócił jako bohater. Niestety nie był w stanie dostosować się do cywilnego życia.

Krótko po swym powrocie spotkał się po raz ostatni z boginią. Efektem tego spotkania była Reyna. Jako potężna bogini, Bellona dała mu wgląd w przyszłość i powiedziała, że dziedzictwo Rzymu nigdy nie upadnie, jeśli ktoś z naszej krwi pozostanie i będzie walczył w obronie ojczyzny. Te słowa miały być uspokojeniem, lecz Julian źle je odebrał...

Kiedy siostry Arellano dorastały, były już żołnierz zaczął się zmieniać. Popadł w paranoję. Uważał słowa bogini za ostrzeżenie o tym, że rodzina wyginie. Zmieniał dom w fortecę zbierał broń, wszędzie widział wrogów, a swe córki zamykał na noc w pokojach. Kiedy się wymykały wrzeszczał na nie i ogólnie je terroryzował.

Po pewnym czasie Reyna zauważyła, że w jej domu zaczęły pojawiać się duchy. Przyczepiły się niepokoju jej ojca. Szeptały do niego i podsycały jego podejrzenia, strachy. Pewnego dnia sam stał się duchem - manią.

Po tym wydarzeniu życie z nim stał o się dla sióstr niemożliwe. Często uciekały, ale zawsze wracały. Kiedy po raz ostatni, był tak rozgniewany, że autentycznie się żarzył. Nie potrafił jako duch już dotykać przedmiotów, ale mógł je opętywać. Zrywał płytki, roztrzaskiwał kanapy i - co najważniejsze - rzucił krzesłem w Hyllę, która osunęła się na podłogę nieprzytomna. Reyna myślała, że ojciec ją zabił, więc chwyciła szablę pirata Corfresiniego z cesarskiego złota (nie wiedziała o tym) i rzuciła się na niego. Cesarskie złoto rozproszyło manię.

Ciekawostki

Hylla z czasów kiedy była mała, wspomina go jako łagodnego człowieka.

Nico twierdzi, że on umarł kiedy stał się manią.

Reyna uważa, że zabiła własnego ojca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki