FANDOM

Kalais
Tytuł
Syn Boreasza
Boread
Informacje
Status: Nieśmiertelny
Pseudonim(y): Kal
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie, bogowie
Dom: Pałac Boreasza
Grecka/Rzymska forma: Grek
Występowanie:

Kalais "Kal" - syn Boreasza, brat Chione i Zetesa. Drugi Boread. Nieśmiertelny półbóg, heros. Jak wyjaśnił jego brat Zetes, nie wymawia słów, które mają więcej niż trzy sylaby. Tak jak jego brat strzeże bram do pałacu Boreasza. Jest nieśmiertelny, ponieważ chciał pomagać swojemu ojcu. Gdy po raz pierwszy spotkał Jasona Grace'a, Piper McLean i Leona Valdeza chciał ich "rozwalić" powtarzając w kółko: "ROZWA". Według mitologii greckiej byli jednymi z Argonautów.

Wygląd

(...) był wielki jak wół, a miał na sobie jaskrawoczerwoną kurtkę hokejową, workowate spodnie od dresu i czarne skórzane buty piłkarskie. Musiał często brać udział w bijatykach, bo oczy miał posiniaczone i brakowało mu kilku zębów.

–Leo Valdez, Zagubiony Heros

Ciekawostki

  • Słowa mające więcej niż trzy  sylaby sprawiają mu trudność. Jednak w ,,Domu Hadesa" wystąpił błąd gdzie bez problemu wymawia "jagodzianki" (JA-GO-DZIAN-KI), który ma więcej niż trzy  sylaby. Za to ze słowem "Kanadyjczycy" (KA-NA-DYJ-CZY-CY) ma problem.
  • W przeciwieństwie do swojej siostry Chione, Kalais nie urodził się nieśmiertelnym (bogiem).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki