FANDOM

Sea_shell-ikona.png Ta artykuł jest jedynie zalążkiem zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go, aby Grover dostał puszkę.
Kelli
Tytuł
Empuza
Służąca Hekate
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor oczu: Czerwone
Kolor włosów: Płomienne
Pozostałe
Przynależność: Empuzy
Broń: Kły i Pazury
Występowanie:
Pasiphae
Hekate jest boginią Mgły! Nikt nie zna je dróg. Kto wie, po czyjej stronie naprawdę stoi? Jest też boginią rozdroży i oczekuje od was własnych wyborów. Ja wybieram drogę, na której czeka nas najwięcej krwi półbogów! Wybieram Gaję!

–Kelli do innych Empuz,, Dom Hadesa

DSCF1622

No, chyba każdy kto czytał bloga kojarzy tę scenę :)

Kelli - Jest Empuzą, sługą bogini magii Hekate. W ludzkiej postaci czarnoskóra z kręconymi ciemnymi włosami. Jest silniejsza i starsza(mówiła o tysiącu lat w świecie śmiertelników) od swojej uczennicy, Tammi. Udawała cheerleaderkę w szkole Percy'ego. Do wszystkich nowych w Goode (szkole) mówi "Kocie". Umarła została zabita przez Annabeth (dźgnęła ją swoim sztyletem w plecy). Pojawia się też w ,,Domu Hadesa".  Związana była z Luke'em Castellanem uczuciowo, jednak ten odrzucił ją, ze względu na związek dziewczyny z chłopakiem w Seatlle, którego empuza pożarła.

Kelli w "Dom Hadesa"

Percy i Annabeth natknęli się na Grupę Empuz podążających do Wrót Śmierci, aby wydostać się i służyć Gai. Kelli, przewodząca im, chciała osobiście zabić Percego i Annabeth, ponieważ to właśnie Annabeth uśmierciła ją w świecie śmiertelników, wbijając jej nóż w plecy. Mimo, że jej towarzyszka była starsza od niej, to ona dowodziła grupą. Gdy inna Empuza chciała przejąć dowodzenie, Kelli zabiła ją.
9c8e00151dc7

Więcej z Fandomu

Losowa wiki