FANDOM

Logo magnuschase

ikonka przedstawiająca serię

Magnus Chase i Bogowie Asgardu - jest to nowa seria od Ricka Riordana , . Nowa seria skupia się przede wszystkim na mitologii nordyckiej, a premiera I części miała miejsce 21 października 2015 roku w Polsce.

Magnus Chase jest synem nordyckiego boga, a mity o Bogach Asgardu są prawdziwe. Tymczasem Asgard przygotowuje się do wojny. Aby zapobiec nadejściu Ragnaroku, Magnus musi odszukać dziewięć części broni. Atak gigantów ognia zmusza go do wyboru między własnym bezpieczeństwem, a życiem setek niewinnych, ponieważ czasami jedynym sposobem, aby rozpocząć nowe życie, jest podjęcie właściwej decyzji.

Książki Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Magnus Chase jest kuzynem Annabeth.
  • Seria ta prowadzona jest w narracji pierwszoosobowej.
  • Imię Magnus zostało zaczerpnięte z "Darów Anioła" Cassandy Clare. Książka "Magnus Chase i Bogowie Asgardu - "Miecz Lata" jest dedykowana właśnie jej "za pozwolenie na wykorzystanie wspaniałego imienia Magnus".
  • Jeden z rozdziałów ma tytuł "Hearthstone mdleje bardziej niż Jason Grace choć nie mam pojęcia kto to jest".
  • Magnus umiera niemal na początku książki, na stronie 51. W około połowie książki robi to ponownie.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Magnus Chase i Bogowie Asgardu