FANDOM

MagnusChaseLogo
Magnus Chase i Bogowie Asgardu - jest to nowa seria od Ricka Riordana - twórcy takich opowieści jak ,,Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy'' oraz ,,Kroniki Rodu Kane". Nowa seria skupia się przede wszystkim na mitologii nordyckiej, a premiera I części miała miejsce 21 października 2015 roku w Polsce.

Historia

Magnus Chase zawsze był dzieckiem z problemami. Od

Magn

tajemniczej śmierci swojej matki, mieszkał samotnie na ulicach Bostonu, zdany na własny los, mając do czynienia z policją i prawem. Pewnego dnia gdy spotyka swojego wujka, on zdradził mu niemożliwy sekret. Magnus Chase jest synem nordyckiego boga, a mity o Bogach Asgardu są prawdziwe. Tymczasem Asgard przygotowuje się do wojny. Aby zapobiec nadejściu Ragnaroku, Magnus musi odszukać dziewięciu części broni. Atak gigantów ognia zmusza go do wyboru między własnym bezpieczeństwem, a życiem setek niewinnych, ponieważ czasami jedynym sposobem, aby rozpocząć nowe życie, jest podjęcie właściwej decyzji.

Postacie występujący w serii:

Książki:

  • Miecz Lata
  • Młot Thora

Ciekawostki

  • Magnus Chase jest kuzynem Annabeth.
  • Seria ta prowadzona jest w narracji pierwszoosobowej.
  • Imię Magnus zostało zaczerpnięte z "Darów Anioła" Cassandy Clare. Książka "Magnus Chase i Bogowie Asgardu- Miecz Lata" jest dedykowana właśnie jej "za pozwolenie na wykorzystanie wspaniałego imienia Magnus".
  • Jeden z rozdziałów ma tytuł " Hearthstone mdleje bardziej niż Jason Grace choć nie mam pojęcia kto to jest".
  • Wiele rozdziałów ma zabawne tytuły, takie jak "Dlaczego nie należy używać noża do mięsa jako trampoliny".
  • Magnus umiera niemal na początku książki. W około połowie książki robi to ponownie.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Magnus Chase i Bogowie Asgardu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki