FANDOM

May Castellan   May Castellan/Galeria   May Castellan/Cytaty    
May Castellan
Mej kestelan.jpg
Informacje
Status: Żywa
Wygląd
Płeć: Kobieta
Rodzina
Rodzina: Luke Castellan (syn)
Pozostałe
Przynależność: Śmiertelnicy
Występowanie:

May Castellan - Matka Luke'a, widzi przez Mgłę. Próba przyjęcia ducha delf i stania się wyrocznią doprowadziła ją do szaleństwa. Wciąż wierzy, że Luke wróci do niej, a gdy Percy i Nico zaszli do jej domu po informacje, była szczerze przekonana, iż obaj chłopcy byli jej synem.

Historia

Hermes zakochał się w May i ją uwielbiał. Była piękna, wesoła. Czuła, że jej przeznaczeniem było przyjęcie ducha wyroczni do swojego ciała. Coś się nie udało. Duch jednak był przeklęty przez Hadesa i sprawił, że kobieta zwariowała, stale widząc przerażające obrazy w swojej głowie. Poznała przyszłość Luke'a, swojego syna, dowiedziała się, że zostanie opętany przez Kronosa i zginie. Gdy miewała "ataki" starała się ostrzec syna i innych, że czeka go straszliwy los.

Luke bał się jej, ponieważ była szalona. Uciekł od matki i spotkał Thalię Grace oraz Annabeth Chase. Dziewczęta chciały ją zobaczyć.

W "Ostatnim Olimpijczyku" Percy Jackson i Nico di Angelo weszli do jej domu, gdzie było mnóstwo pluszaków. May stale robiła kanapki i spalone ciasteczka. Myślała, że obaj chłopcy to Luke, lecz gdy pytali się jej o niego, normalnie odpowiadała na pytania, jakby nic się nie stało.
May.jpg

Wygląd

"Wyglądała jak ktoś, kto bardzo lubi wtykać palce do kontaktu. Siwe włosy sterczały w kępkach wokół całej głowy. Różowy szlafrok był pokryty wypalnymi dziurami i upaprany popiołem. Kiedy się uśmiechnęła, jej twarz nienaturalnie się wykrzywiła, a na widok światła o wysokim napięciu, które rozbłysło jej w oczach, zastanawiałem się, czy aby nie jest ślepa (...) Jej wzrok wydawał się rozproszony - jakby usiłowała go skupić przez kalejdoskop (...) Jej oczy błyszczały zielenią".

Opis May, "Ostatni Olimpijczyk"

Ciekawostki

  • Gdyby nie klątwa Hadesa mogłaby zostać pierwszą Wyrocznią, która już urodziła dziecko.
  • Nazywana była Czarownicą
  • Luke bał się, gdy jej oczy błyszczały na zielono.
  • Jej syn chował się przed nią w szafkach.
  • Była ulubioną kochanką Hermesa i bóg rozpaczał, gdy ona zwariowała (a nawet wtedy nie przestał jej odwiedzać).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki