FANDOM

Michael Varus
Tytuł
Były pretor Dwunastego Legionu
Syn Janusa
Informacje
Status: Zmarły
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor włosów: Ciemne
Rodzina
Rodzina:
  • Janus (ojciec)
  • Inne dzieci Janusa (przyrodnie rodzeństwo)
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie
Broń: Gladius
Dom: Obóz Jupiter
Grecka/Rzymska forma: Rzymianin
Występowanie:
Misje: Wyprawa na Alaskę

Michael Varus - były pretor Dwunastego Legionu Fulminata oraz członek Piątej Kohorty. Był synem boga Janusa. Zaginął w latach osiemdziesiątych podczas wyprawy na Alaskę. Powrócił jako duch demaskując Jason'a Grace, Piper McLean i Annabeth Chase.

Historia.

Michael był bardzo ambitnym chłopakiem i dlatego postanowił zrealizować swoje ambicje - wypełnić przepowiednię siedmiorga. Razem z Piątą Kohortą udał się na Alaskę, gdzie cały legion został pokonany przez giganta Alkyoneusa, a sam Michael zginął. Orzeł zaginął wraz z większością broni z cesarskiego złota, a Piąta Kohorta została uznana za przeklętą. Klątwa została zdjęta dopiero po odbiciu orła przez Percy'ego, Hazel i Franka.

Olimpijscy Herosi

Syn Neptuna

Michael Varus pracuje dla Gai, aby dostać drugą szansę w swoim życiu. Duchy jego i innych herosów z Piątej Kohorty atakują Percy'ego Jacksona, Hazel Levesque oraz Franka Zhanga na Alasce, gdy tamci przybywają uwolnić boga śmierci i zdobyć Orła Dwunastego Legionu Fulminata. Frank uwalnia Tanatosa, a dusze zmarłych ponownie trafiają do Podziemia za sprawą Śmierci.

Krew Olimpu

Michael pojawia się w pałacu Odyseusza jako duch sprowadzony na ziemię przez Gaję i podczas walki wbija gladiusa w plecy Jasona Grace. Następnie zostaje wysłany do Podziemia.

Wygląd

Ma ciemne włosy i zapadnięte oczy. Jego tatuaż składa się z dwóch twarzy (symbolu jego ojca Janusa), napisu SPQR oraz sześciu pionowych linii oznaczających sześć lat służby w legionie.

Półbogowie
Półbogowie z przepowiedni siedmiorga
Percy JacksonAnnabeth ChaseJason Grace
Piper McLeanHazel LevesqueLeo ValdezFrank Zhang
Pozostali półbogowie greccy
Katie GardnerMiranda GardinerMargaret McCaffreyTravis HoodConnor Hood
Chris RodriguezCecilKastorPolluksButch WalkerMichael YewWill Solace
Paolo MontesChiara BenvenutiLou EllenShermanMarkNyssaClovisShane
Pozostali półbogowie rzymscy
Reyna Avila Ramirez - ArellanoOktawianBryce LawrenceDakota