FANDOM

Mimas
Tytuł
Anty-Hefajstos
Syn Gai
Wróg Aresa i Hefajstosa
Informacje
Status: Nieśmiertelny
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor włosów: Czarne
Wzrost: Bardzo wysoki
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Giganci
Dom: Tartar (po pokonaniu)
Występowanie: Krew Olimpu
Misje: pokonanie Hefajstosa
Jestem Mimas, narodzony, by zniszczyć Hefajstosa. Jestem niszczycielem planów, tym, który rozbija dobrze działające maszyny. W mojej obecności nic nie działa dobrze. Mapy nie nadają się do odczytania. Urządzenia się psują. Dane się gubią. Największe umysły zmieniają się w galaretę.

–Mimas, Krew Olimpu

Mimas - jeden z gigantów, syn Gai i Tartara. Zrodzony, aby obalić Hefajstosa. Pojawia się w "Krwi Olimpu".

Krew Olimpu

Mimas atakuje Piper i Annabeth w Sparcie, w świątyni przyrodnich braci córki Afrodyty - Fobosa i Dejmosa, Strachu i Lęku. Choć Annabeth początkowo próbuje opierać się mocy giganta i ukrywać swoje uczucia, to Piper przekonuje ją, aby nie starała się kontrolować swojego strachu, ale dała mu się porwać. Tylko w ten sposób mogły przeżyć w tej świątyni. Gigant próbował przerazić półboginie, krzycząc, że wcześniej potrzeba było dwóch bogów, w tym samego Aresa, aby go pokonać, a teraz nie mają u boku nawet jednego. Nazywa swojego brata Damasena tchórzliwym, bo nie wykonał swojego zadania, jakim było zabicie boga wojny. Tym stwierdzeniem wywołuje wściekłość u Annabeth, która godzi go mieczem w nogę. W końcu Mimas zostaje pokonany przez Piper, a gdy leży u wejścia do świątyni, spada na niego kamienna głowa Dejmosa, przez co rozsypuje się w pył.

Wygląd

Jak na giganta był niewielki - miał może osiem metrów, co dawało mu dość miejsca na zamachnięcie się potężnym młotem. Jego zbroja, skóra i nogi o smoczych łuskach były czarne jak smoła. W lśniących czarnych włosach widniały miedziane druty i zmiażdżone układy scalone.

–Opis giganta, Krew Olimpu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki