FANDOM

Natalie Chase
Natalie
Tytuł
Matka Magnusa
Kochanka Frejra
Informacje
Status: Martwa
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor oczu: Zielone
Kolor włosów: Blond
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Śmiertelnicy
Dom:
  • Boston (dawniej)
  • Hellheim
Występowanie:
  • Miecz Lata (wspomniany)

Natalie Chase - matka Magnusa, kochanka Frejra, brutalnie zamordowana przez synów Fenrira.

HistoriaEdytuj

Poznanie FrejraEdytuj

Natalie Chase spotkała Frejra w czasie jednej z wycieczek do Blue Hill, kiedy puszczała kaczki na jeziorze. Wspominała, że był w tym od niej dużo lepszy. Po szczęśliwych chwilach spędzonych z bogiem ich drogi rozeszły się, jednak wtedy dowiedziała się, że jest w ciąży z Magnusem. Kobieta wiedziała, kim jest Frejr, dlatego za każdym razem, kiedy jeździła z synem na łono natury mówiła mu, że jego ojciec jest wszędzie wokół nich i ich otacza.

Kłótnia z braćmiEdytuj

Kiedy Magnus miał sześć lat, jego matka zabrała go na Święto Dziękczynienia do swojego starego domu. W czasie gdy chłopiec bawił się ze swoją kuzynką, kobieta pokłóciła się z Randolphem, który chciał mieć bliski kontakt z Magnusem, aby móc w odpowiedniej chwili poprosić go o przyzwanie miecza. Natalie nie zgodziła się, i od tamtej pory nie spotykała się już z resztą rodziny.

ŚmierćEdytuj

Z tego co mówi Magnus możemy wywnioskować, iż Natalie wiedziała, że zarówno jej jak i dziecku groziło niebezpieczeństwo.

CharakterEdytuj

Magnus opisuje swoją matkę jako niezwykle ciepłą i życzliwą osobę, w dużym stopniu przypominającą Dzwoneczka z "Piotrusia Pana". Uwielbiała spędzać czas w dziczy, gdzie wraz z synem bardzo często jeździła na wycieczki, beztrosko spędzając czas w otoczeniu przyrody.