FANDOM

Grover Underwood.jpg

Grover Underwood, satyr, który pobłogosławił zwierzęta Opieką Satyra

Opieka Satyra - błogosławieństwo, które satyrowie dają zwierzętom, by bezpiecznie dotarły w dzikie miejsca, gdzie znajdą jedzenie i picie. Grover Underwood pobłogosławił w ten sposób zebrę, lwa i antylopę w ,,Złodzieju Pioruna".

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy

Złodziej Pioruna

Percy'ego Jacksona posądzono o kradzież Pioruna Zeusa. Wyruszył więc na misję wraz z Groverem Underwoodem i Annabeth Chase przez całe Stany Zjednoczone do Los Angeles, gdzie w Podziemiu mieszka Hades, by odebrać mu Piorun i oczyścić swoje imię z miana złodzieja. Gdy był w Denver, Ares, bóg wojny, kazał mu wsiąść do ciężarówki KRAINA ŁAGODNOŚCI Sp. z o. o. W ciężarówce była zebra, antylopa i lew i zwierza wcale nie wyglądały, jakby żyły w "krainie łagodności". Percy, Annabeth i Grover jadą na gapę w ciężarówce przemytników, lecz w Las Vegas kierowca ciężarówki chciał sprawdzić, co u zwierząt. Wtedy herosi uwolnili zwierzęta, a Grover, wypowiadając słowa po grecku, pobłogosławił je Opieką Satyra, by mogły bez przeszkód dotrzeć w bezpieczne dla nich dzikie miejsca, gdzie znajdą picie, jedzenie, cień i wszystko, co będzie im potrzebne. Lew, antylopa i zebra zostały uwolnione i zniknęły między ulicami Las Vegas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki