FANDOM

Nieśmiertelnych ograniczają starożytne prawa, ale heros może udać się dokąd chce, i wyzwać do walki każdego, jeśli tylko ma odwagę.

Herosi www

Półbogowie - dzieci rodzące się ze związków śmiertelników z bogami. Zazwyczaj mają dysleksję i ADHD, ponieważ ich umysł jest przestawiony na starożytną grekę/łacinę i przystosowany do walki.

Dzieci półkrwi mają niebezpieczne życie, bo różne potwory chcą ich zabić. Dlatego są ściągane do obozów dla półbogów, gdzie uczą się walki. Nierzadko herosi mają magiczne umiejętności. Grecy szkolą się w Obozie Herosów, a Rzymianie w Obozie Jupiter.

Camp half

Obóz herosów - dom greckich herosów

UmiejętnościEdytuj

Wiele Półbogów posiada nadludzkie umiejętności, które pomagają im przetrwać. Najpotężniejsze umiejętności posiadają dzieci Wielkiej Trójki (Zeusa, Hadesa i Posejdona)

Znane UmiejętnościEdytuj

  • Elektrokineza - umiejętność dzieci Zeusa polegające na posiadaniu kontroli nad piorunami i elektrycznością.
  • Czaromowa - umiejętność niektórych dzieci Afrodyty polegająca na namawianiu osób by robiły to co ta osoba im powie.
  • Hydrokineza - umiejętność dzieci Posejdona polegająca na kontrolowaniu wody.
  • Nekromancja - umiejętność dzieci Hadesa polegająca na kontrolowaniu umarłych.

Greccy herosiEdytuj

Rzymscy herosiEdytuj

CiekawostkaEdytuj

  • Każdy grecki półbóg po Zeusie (Thalia), Posejdonie (Percy) lub Hadesie (Nico) ma czarne włosy.