FANDOM

Pan Dare
Tytuł
Ojciec Rachel
Informacje
Status: Żywy
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor włosów: Ciemnorude
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Śmiertelnicy
Dom: Nowy Jork
Występowanie:
Możemy wezwać doktora Arkwrighta. Pomógł ci pogodzić się ze śmiercią chomika.

–Pan Dare do Rachel, Ostatni Olimpijczyk

Rachel Elizabeth Dare

Córka Pana Dare'a, Rachel Elizabeth Dare

Pan Dare - ojciec Rachel Elizabeth Dare. Mąż pani Dare. Jest bardzo bogaty. Nie ma zbyt dobrych kontaktów z córką.

Wygląd

Pan Dare ma ciemnorude włosy.

Charakter

Z książek można wywnioskować, że jest człowiekiem nieczułym. Nie obchodzi go córka, myśli tylko o tym, by jego rodzina nie straciła dobrej reputacji. Czasem udaje, że przejmuje się Rachel, np. wtedy, gdy zaproponował, że wezwie psychologa. Dziewczyna mogłaby zniknąć z domu na tydzień, a on nawet by tego nie zauważył. Jak został przytulony przez córkę, tylko uśmiechnął się zimno (jego uśmiech nie zdradzał prawdziwego szczęścia). Pozwolił Rachel samej wrócić z Karaibów do Nowego Jorku, w ogóle się o nią nie martwiąc. Zrobił tak tylko dlatego, że obiecała mu pójść do szkoły dla panienek z wyższych sfer. Można wywnioskować, że najważniejsza jest dla niego kariera. Uważa również, że wiele rzeczy do niego należy, np. wtedy, gdy spojrzał na Manhattan takim wzrokiem, jakby cała dzielnica należała wyłącznie do niego.

Zawód

Pan Dare jest przedsiębiorcą budowlanym. Wyszukuje dzikich miejsc na świecie, niszczy je i buduje na ich miejscach osiedla i centra handlowe. Przez to Rachel czuła się winna za śmierć Pana w ,,Bitwie w Labiryncie" (dziewczyna nienawidzi ojca).

Ciekawostki

  • Nigdy nie zwraca się do Percy'ego po imieniu, tylko mówi ,, twój kolega", a w nielicznych momentach gdy zwracał sie bezpośrednio do Percy'ego mówił ,,młodzieńcze".
  • Ma wyszyte inicjały na szlafroku.
  • Ma imię zaczynające się na literę ,,W".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki