FANDOM

Sea_shell-ikona.png Ta artykuł jest jedynie zalążkiem zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go, aby Grover dostał puszkę.
Pani Chase
Informacje
Status: Żywa
Wygląd
Płeć: Kobieta
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Śmiertelnicy
Dom: San Francisco,

Wirginia (kiedyś)

Występowanie:
Powiedz Annabeth... Powiedz jej, że tu wciąż jest jej dom, dobrze? Przypomnij jej o tym.

–Pani Chase do Percy'ego, Klątwa Tytana

Pani Chase -  Macocha Annabeth Chase. Ma dwóch synów (bliźniaków - Bobby'ego i Matthewa). Żona Fryderyka Chase. Gdy jej pasierbica skarżyła się na pająki, stwierdziła iż dziewczyna próbuje jedynie na straszyć swoich braci i zabronił jej dzwonić po ojca. Gdy mąż pani Chase pogodził się z córką, towarzyszyła mu na wzgórzu herosów. Mówiła ojcu Annabeth że będzie ``złym policjantem``.  

Wygląd

Jest to ładna kobieta o azjatyckiej urodzie (więc prawdopodobnie ma ciemne włosy) z czerwonymi pasemkami we włosach. 

Była to ładna kobieta o azjatyckiej urodzie z czerwonymi pasemkami we włosach upiętych z tyłu głowy.

–Percy o Pani Chase, Klątwa Tytana

Zdolności

  • Gotowanie - Jest kobietą o prawdopodobnie dużych zdolnościach kulinarnych. Ciasteczka, którymi poczęstowała Percy'ego, były wyborne.

Ciekawostki

  • Choć Annabeth mówi że Pani Chase na niej nie zależy, to tak naprawdę kobieta martwi się o pasierbicę (można się tego domyślić po wizycie Percy'ego w domu Annabeth w Klątwie Tytana).
  • Jest prawdopodobnie dobrze ułożoną kobietą ponieważ musi sobie radzić z roztrzepanym mężem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki