FANDOM

Mrs. O27Leary.jpg
Pani O'leary   Pani O'Leary/Galeria    

Pani O'Leary - piekielny ogar, jest zwierzątkiem Percy'ego. Jest bardzo duża nawet jak na takie zwierzę. Została przeniesiona do Obozu Herosów wraz Kwintusem (Dedalem). Uwielbiała aportować z tarczą, którą zrobił dla niej Charlie Beckendorf.

Historia

Pani O'Leary była najpierw zwierzątkiem Kwintusa (Dedala). Mężczyzna oswoił ją i związał się z nią bardzo blisko. Była mu wierna, a po jego śmierci uznała Percy'ego za swojego pana.

Nie wiadomo, jak Kwintus ją oswoił. On sam powiedział, że to długa historia pełna wielu ogromnych zabawek do żucia oraz spotkań twarzą w twarz ze śmiercią.

Wygląd

Pani O'Leary jest bardzo duża, bardzo przerażająca i opisana jako mastiff. Percy opisuje ją jako "większą od zbiornika i szczekającą nieco głośniej niż artyleria". Śmiertelnicy co najmniej jeden raz zobaczyli ją jako dużego pudla, a jest psem niewiarygodnie dużym.

Pani o'leary.jpg

Nico z Panią O'Leary :)

Team moster.jpg

Tyson, Ella i Pani O'Leary

Ciekawostki

  • Pani O'Leary jest bardzo przyjazna w porównaniu do innych piekielnych ogarów.
  • Potrafi podróżować cieniem.
  • Została oswojona przez Dedala.
  • Jest jedynym przyjaznym piekielnym ogarem.
  • Śmiertelnicy, gdy patrzą na nią przez mgłę, widzą ją jako dużego pudla.
  • Gdy Percy, w bitwie o Manhattan, chciał zabić piekielnego ogara, najpierw się zawahał ponieważ potwór przypominał mu Panią O'Leary, lecz skarcił się w duchu i powiedział sobie, że nie jest jego psiną.
  • Ella i Tyson bardzo ją lubią. Ella stwierdziła, że duże psy są dobre.
  • Razem z Tysonem są jedynymi zwiadowcami, którzy dotarli do Obozu Jupiter.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki