FANDOM

Pani Zhang
Tytuł
Babcia Franka
Matka Emily Zhang
Potomkini Posejdona
Informacje
Status: Żywa
Wygląd
Płeć: Kobieta
Kolor włosów: Szare
Rodzina
Rodzina:
  • Emily Zhang (córka)
  • Frank Zhang (wnuczek)
Pozostałe
Przynależność: Śmiertelnicy
Dom: Kanada
Występowanie:

Pani Zhang - babcia Franka Zhanga i matka Emily Zhang. Jak wszyscy członkowie jej rodziny była potomkinią Posejdona, dlatego potrafiła zmieniać postać.

Syn Neptuna

Poznajemy ją w "Synu Neptuna", kiedy Frank rozpamiętuje dzień pogrzebu jego matki. Dowiadujemy się, że tego samego dnia powiedziała swojemu wnukowi, że musi opuścić swój rodzinny dom, lecz wcześniej podarowała mu przeklęte drewienko. Później Frank powraca do domu wraz z Hazel i Percy`m, jednak posiadłość jego babci jest osaczona przez ogry. Kiedy herosom udaje się przedostać do środka, syn Marsa rozmawia ze swoją babcią. Kobieta dokładniej opisuje Frankowi historię ich rodziny, dzięki czemu chłopak zaczyna rozumieć swoje moce. Frank musi odejść i kontynuować swoją misję, jednak nie chce zostawić swojej babci samej na pastwę ogrów. Mimo tego ona go uspokaja i każe opuścić dom. Twierdzi, że nie umrze przez potwory otaczające dom, lecz na swój własny sposób. Kiedy herosi stamtąd uciekają, Frank widzi ciemny kształt przelatujący nad ich głowami i uważa, że to jego babcia. Nie wiadomo, co później się z nią działo, jednak najprawdopodobniej Frank nigdy więcej jej nie widział.

Charakter

Opisywana jest jako silna, ale zrzędliwa kobieta. Często powtarzała Frankowi, że "mężczyźni nie płaczą, zwłaszcza Zhangowie". Chciała wychować go na silnego chłopaka, ale rzadko wspominała o ich rodzinie, chciała, aby Frank sam zrozumiał swoje dziedzictwo.

Ciekawostki

  • Nazywała swojego wnuczka "Fai", ponieważ uważała, że jego imię nie jest chińskie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki