FANDOM

Paul Blofis
Paul i Sally
Tytuł
Mąż Sally Jackson
Informacje
Status: Żywy
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Śmiertelnicy
Dom: Manhattan
Występowanie:

- Cześć, jestem Paul Blofis.
- Powiedziałeś "Popis"?
- Yyy, nie. Blofis.
- Ach, szkoda. Lubię się popisywać.

–Rozmowa Paula i Posejdona, Bitwa w Labiryncie

Paul Blofis - Mąż Sally i ojczym Percy'ego. Uczy języka angielskiego w szkole "Goode" do której chodził Percy. Poznał Posejdona, który na początku tak samo jak Percy myślał, że jego nazwisko brzmi "Popis".

Historia

Paul spotkał Sally na uczelni, do której Sally chodziła po wyrzucenia Gabe'a Ugliano z mieszkania. Stało się to pod koniec pierwszej książki "Złodziej Pioruna". Byli w tym samym seminarium pisania. Stali się przyjaciółmi i razem poszli na studia. Później ich relacja przeszła na wyższy poziom czyli zakochali się w sobie a później pobrali.

Osobowość

Jest szczerym człowiekiem, uczciwym i uprzejmym dla wszystkich. Kocha Sally i wierzy, że Percy jest wyjątkowy, ale z początku nie wiedział jak bardzo, dopóki Sally nie powiedziała mu, że jest herosem. Kiedy Paul dowiaduje się tego, jest w szoku, ale choć nie do końca w to uwierzył, było to dla niego ekscytujące. Całkowicie uwierzył dopiero, gdy Percy, Nico i Pani O'Leary przenieśli się cieniem do ich mieszkania. To osoba inteligentna. Jest miły i zawsze gotów kogoś wesprzeć. Percy docenia go również za stosunki między nim a Posejdonem - był dla niego uprzejmy, choć widział go tylko raz.

Wygląd

Jest około trzydziestki, ma długie włosy, nosi brązową marynarkę z czarnym T-shirtem. Percy'emu przypomina aktora z telewizji. Jest wspomniane, że jest przystojny.

 Ciekawostki

  • Zarówno Percy, jak i Posejdon z początku myśleli że ma na nazwisko Popis.
  • Paul grał w szekspirowskim przedstawieniu, co tłumaczy jego posługiwanie się nożem w Bitwie na Manhattanie.
  • Możliwe że Paul w serii "Olimpijscy Herosi" nie wiedział o zniknięciu Percy'ego.
  • Możliwe, że Sally Jackson przyjęła jego nazwisko.
  • Razem z Sally przypadkowo wziął udział w Bitwie o Manhattan przeciwko zastępom Kronosa. Obudzili się ze snu na środku ulicy, przez co zmuszeni byli walczyć.
  • W oryginalnej wersji Percy i Posejdon nazywają go Blowfish, co w tłumaczeniu na polski znaczy Rozdymka.