FANDOM

Tęczuś
Tęczuś 2162
Informacje
Status: Żywy
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor włosów: Tęczowe
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność:

Tęczuś - Hipokamp Tysona to pół koń, pół ryba. Większy od reszty swoich pobratymców w skutek czego może przewozić cyklopa. Tęczuś zaprzyjaźnił się z Tysonem.

Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy

Morze Potworów

Pierwszy raz Tęczuś pojawia się w książce "Morze Potworów" gdy to Percy wraz z Tysonem i Annabeth chcą dostać się na księżniczkę Andromedę. Syn Posejdona prosi swojego ojca wtedy o pomoc, ku jego dziwieniu Pan mórz zsyła im transport w postaci trzech hipokampów. Gdy już docierają na statek Luka Castellana Tyson jest smutny z powodu, iż musi zostawić nowego przyjaciela, którego nazwał Tęczuś.

Ostatni Olimpijczyk

Tęczuś-1

Gdy Percy Jackson chce się dowiedzieć czy z Tysonem wszytko w porządku postanawia przywołać swojego brata, lecz zamiast niego pojawiają się trzy hipokampy w tym Tęczuś, które przetransportowały herosów do obozu.

Olimpijscy Herosi

Krew Olimpu

Po tym, jak do obozu pół krwi ma przybyć Reyna, Nico i trener Hedge, wysyłają Tysona i Elle, aby ich przyprowadzili. Postanawiają oni przetransportować się Tęczusiem do jachtu. Po tym, jak dowiedzieli się, że Tyson dotarł na statek (zaistniało lekkie zamieszanie, gdyż Tyson mówi, że Tęczuś przyniósł go, a Reyna myślała, że ​​chodzi o rzeczywistą tęczę).