FANDOM

Tristan McLean
Tytuł
Ojciec Piper
Informacje
Status: Żywy
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Śmiertelnicy, Indianie
Występowanie:

Tristan McLean - ojciec Piper, słynny aktor filmowy. Ma w sobie krew Czirokezów (Jego ojciec jest rdzennym mieszkańcem Ameryki).

Bardzo kochał swoją córkę, lecz nie poświęcał jej zbyt wiele czasu, więc ta robiła wszystko, aby zwrócić na niego swoją uwagę. Nie wiedział, że miał romans z Afrodytą, do momentu, aż porwał go gigant Enkelados. Tristan bardzo mocno to przeżył. Gdyby nie to, że wypił eliksir cofający pamięć, miałby psychiczne problemy do końca życia - nie potrafiłby żyć na świecie, w którym żyją potwory.

Historia

Tristan dorastał w dwupokojowym domu w Oklahomie, gdzie mieszkał ze swoim ojcem, Tomem McLeanem. Jego matka nigdy nie była wspomniana.

Tristan spotkał i zakochał się w Afrodycie. Jednak Afrodyta nigdy nie ujawnił mu, kim naprawdę była, ponieważ czuła, że Tristan nie będzie w stanie poradzić sobie z informacjami, o tym, że bogowie istnieją. Para miała córkę Piper McLean, nazwaną tak zgodnie z sugestią dziadka. Tristan lubił to imię i uważał, że Piper będzie miała silny głos, ale od czasu do czasu do mówił na nią Pipes. Krótko po narodzinach córki, Afrodyta opuścił Tristana bez słowa i nigdy ujawniając swojej prawdziwej tożsamości. Tristan przeżył to bardzo mocno, ale opiekował się Piper najlepiej jak umiał.
Rodzice2.jpg

Role

  • Latynoski nauczyciel w zdominowanej przez chuliganów szkole w Los Angeles
  • Dziarski izraelski szpieg
  • Syryjski terrorysta (w filmie z Jamesem Bondem)
  • Główna rola w Królu Sparty

Odrzucone role

Piper McLean.jpg

Córka Tristana i Afrodyty - Piper McLean

  • Samotny jeździec

Więcej z Fandomu

Losowa wiki