FANDOM

9c8e00151dc7
Zetes
Tytuł
Syn Boreasza
Jeden z Boreadów
Brat Chione
Informacje
Status: Nieśmiertelny
Wygląd
Płeć: Mężczyzna
Kolor włosów: Białe
Rodzina
Rodzina:
Pozostałe
Przynależność: Półbogowie
Broń: Miecz
Dom: Pałac Boreasza
Występowanie:

Zetes - syn Boreasza. Jest jednym z Boreadów. Nieśmiertelny półbóg, heros. Brat Chione i Kalaisa. Podkochiwał się w Piper McLean, mimo że chciał ją zamienić w posąg lodowy u swojego ojca w królestwie. Często naśmiewał się ze swojej siostry i dokuczał jej. Uważał się za bardzo romantycznego razem ze swoim bratem. Jest nieśmiertelny, ponieważ chciał pomagać swojemu ojcu.

Boreasz-1

Ojciec

Wygląd

Najdziwniejszymi rekrutami byli zapewne Boreadzi - Kalais i Zetes, dwaj synowie Boreasza, boga wiatru północnego. Bracia wyglądali jak ludzie, ale mieli olbrzymie, pierzaste fioletowe skrzydła, dlatego nikt nie chciał siedzieć w ławach wioślarskich. To, że umieli latać, było jednak bardzo pomocne. Mogli wyskoczyć do najbliższego supermarketu, gdyby ktoś z Argonautów szczoteczki do zębów albo dezodorantu.

–Opis Boreadów, Greccy herosi według Percy`ego Jacksona

(...) wyglądał jakby dopiero co zszedł z okładki jednej z rokowych płyt z lat osiemdziesiątych(...). Długie, białe jak śnieg włosy miał uczesane jak McGyver. Ubrany był w spiczaste skórzane półbuty, szpanerskie spodnie, o wiele za obcisłe, i okropną jedwabną koszulkę rozpiętą do pępka. Może wydawało mu się wygląda jak młody bóg, ale nie mógł ważyć więcej niż czterdzieści kilo i cierpiał na ciężki przypadek trądziku młodzieńczego.

Leo Valdez o Zetesie, Zagubiony Heros

Ciekawostki

  • Kiedy próbował poderwać Piper, twierdził że doskonale całuje.